FarmCamps en Draft Digital kondigen strategische samenwerking aan

FarmCamps heeft een strategische samenwerking aangekondigd met digital marketingbureau Draft Digital. De samenwerking richt zich op het verhogen van de online performance van FarmCamps en het verder uitbouwen van de digitale marketingstrategie. Naast het verbeteren van de digitale performance zal Draft Digital meekijken naar de strategische pijlers en automatisering voor de komende jaren.

Jules Pasteuning, Commercieel Directeur bij FarmCamps: “Met de komst van Draft Digital hebben we een partner gevonden die ons niet alleen ondersteunt bij de digitale executie, maar ons ook helpt bij het opzetten van een sterke, toekomstgerichte marketingstrategie. Dit stelt ons in staat om onze focus te houden op waar we goed in zijn: het creëren van unieke en onvergetelijke boerderijbelevingen voor kinderen en hun ouders.”

Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital: “FarmCamps is een prachtig merk dat vakanties voor kinderen in Nederland op de kaart zet. We zijn verheugd om samen te werken aan het versterken van de online performance en het bereiken van nog meer gezinnen, die dankzij FarmCamps een onvergetelijke vakantie zullen ervaren en veel zullen leren over boeren in Nederland."

www.draftdigital.nl

www.farmcamps.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360

06-11-2025 | 09:56:16
De pilot leverde opvallende resultaten op: een 30 procent lagere CPA, 2 procent hogere viewability en een halvering van de cost per lead.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.