
FarmCamps en Draft Digital kondigen strategische samenwerking aan
FarmCamps heeft een strategische samenwerking aangekondigd met digital marketingbureau Draft Digital. De samenwerking richt zich op het verhogen van de online performance van FarmCamps en het verder uitbouwen van de digitale marketingstrategie. Naast het verbeteren van de digitale performance zal Draft Digital meekijken naar de strategische pijlers en automatisering voor de komende jaren.
Jules Pasteuning, Commercieel Directeur bij FarmCamps: “Met de komst van Draft Digital hebben we een partner gevonden die ons niet alleen ondersteunt bij de digitale executie, maar ons ook helpt bij het opzetten van een sterke, toekomstgerichte marketingstrategie. Dit stelt ons in staat om onze focus te houden op waar we goed in zijn: het creëren van unieke en onvergetelijke boerderijbelevingen voor kinderen en hun ouders.”
Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital: “FarmCamps is een prachtig merk dat vakanties voor kinderen in Nederland op de kaart zet. We zijn verheugd om samen te werken aan het versterken van de online performance en het bereiken van nog meer gezinnen, die dankzij FarmCamps een onvergetelijke vakantie zullen ervaren en veel zullen leren over boeren in Nederland."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner
Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie
Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers