Esther Bax en Eef Baggermans lanceren creatief management The Director’s Cut

Het traditionele reclamelandschap ondergaat langzaam maar zeker een verschuiving. Steeds vaker nemen reclamebureaus en adverteerders het heft in eigen handen door commercials zelf te produceren. Een aantal reclamebureaus richt zelfs een in-house productietak op, zoals TBWA met Vidiboko en Alfred met Freddy. Echter blijkt het vinden van een perfecte match tussen opdrachtgever en maker nog vaak een uitdaging.

Het juiste talent, op het juiste moment

The Director’s Cut (The DC) is een onmisbare schakel in dit veranderende landschap. Het management selecteert constant de meest getalenteerde makers uit de wereld van fotografie en film en verbindt hen met opdrachtgevers voor diverse projecten. Of het nu gaat om een productiehuis, reclamebureau of rechtstreeks voor een merk; The DC focust op het vinden van de perfecte creatieve match.

Ruimte voor creativiteit

Eef Baggermans, één van de oprichters van The DC: "Bij The DC geloven wij in vrijheid voor makers. Onze makers houden zelf de regie in handen en zijn vrij om te werken voor iedere opdrachtgever, zonder exclusieve verbondenheid aan een productiehuis. Wij zijn er vooral om ruimte te creëren voor makers en hun creatieve visie."

Het creatieve management biedt makers de ondersteuning en begeleiding die je als maker verdient wanneer je zelfstandig opereert. The DC staat garant voor een soepele afhandeling van randvoorwaardelijke zaken, zodat makers zich volledig kunnen focussen op het artistieke proces.

Behind-the-scenes 

Achter The Director’s Cut staan Esther Bax en Eef Baggermans met meer dan een decennium aan ervaring in het reclame- en productielandschap. Gedurende de afgelopen tien jaar waren zij al van vele markten thuis. Zo werkten zij aan campagnes voor onder andere Mitsubishi, Bavaria, Jumbo, De Efteling en het Noordbrabants Museum. Zo begrijpen Esther en Eef de uitdagingen van makers en opdrachtgever als geen ander.

Meer dan regisseurs 

The DC vertegenwoordigt een breed scala aan creatief talent in de wereld van fotografie en film, waaronder regisseurs, DOP’s en fotografen. Bovendien houdt The DC vast aan hoge standaarden, met een selectieproces dat niet alleen kijkt naar portfolio's en stijlen, maar ook naar de juiste (set)mentaliteit van de makers.

Het management streeft ernaar het creatieve speelveld te transformeren en makers en opdrachtgevers in een vroeg stadium samen te brengen. Waarbij alle partijen kunnen profiteren van een naadloze samenwerking en ongekende mogelijkheden voor creatieve expressie.

www.thedc.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning

05-08-2025 | 14:32:00
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule

Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten

01-08-2025 | 12:29:00
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform

Like a Human lanceert AI-diensten voor marketingteams

22-07-2025 | 13:28:00
Het Nederlandse AI-bureau Like a Human is officieel gelanceerd. De strategisch georiënteerde agency biedt marketingteams ondersteuning met AI-oplossingen

Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp

21-07-2025 | 15:40:00
UPR heeft OneUp gepositioneerd als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland

DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+

26-06-2025 | 15:36:00
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.