Esra Harms Managing Director StudioM

Esra Harms is aangetreden als managing director van StudioM, de creatieve tak van GroupM Creatives. Zij bekleedde de functie de afgelopen maanden ad interim. In haar rol zal zij direct rapporteren aan de CEO van GroupM, Maiko Valentijn.

Het managementteam (MT) van StudioM wordt daarnaast aangevuld met Michael Maaskamp en Birgit Zuurveld in de rollen van Executive Creative Director en Head of Social Content en Production. Het overige MT bestaat uit Erika Derby (Head of Influencer Marketing), Celine de Vries (Head of Content Partnerships), Rik toe Water (Executive Creative Director) en Floris van de Elshout (Executive Creative Director).

Maiko Valentijn, CEO GroupM: "We zijn zeer verheugd dat we Esra deze kans kunnen bieden. Ze heeft laten zien moeiteloos alle facetten van de rol te kunnen combineren, of het gaat over leiderschap, operational excellence of het oppakken van klantverantwoordelijkheden. Dit is uiteraard geen verrassing, want in de bijna twaalf jaar dat Esra bij ons werkt heeft ze altijd laten zien dat leiderschap en pragmatisme heel goed hand in hand kunnen gaan."

Onze koers is dat we nog meer gaan inzetten op creativiteit

Esra Harms: "StudioM biedt een unieke combinatie van contentproducten en diensten die bijdragen aan de invulling van de midfunnel-laag van onze adverteerders. Dat ik dat nu mag gaan doen in de rol van Managing Director is een hele eer. Onze koers is dat we nog meer gaan inzetten op creativiteit, innovatie en het behalen van schaalvoordelen op het gebied van contentmarketing. StudioM biedt een one-stop-shop waarin data-gedreven inzichten worden gecombineerd met creatieve oplossingen. Hierdoor kunnen merken sneller inspelen op de dynamiek van de markt en doelgroepen op een impactvolle manier bereiken."

www.groupm.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Display en native effectief bij juiste content en context

03-06-2025 | 09:45:00
De studie, de elfde in een reeks sinds 2019, laat zien dat zowel display- als native-advertenties bijdragen aan online merkbekendheid.

GroupM verder als WPP Media

30-05-2025 | 08:06:00
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept

Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media

06-05-2025 | 18:20:00
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM

Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland

10-04-2025 | 10:08:06
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.

Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws

07-04-2025 | 08:06:00
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.