ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

ESH Media heeft zich aangesloten bij het dataplatform Cäsar. Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket. De displays zijn verspreid over ruim 65 gemeenten in Nederland.

Met deze uitbreiding krijgen mediaplanners en adverteerders direct inzicht in de locaties van het ESH Media-netwerk. De displays zijn strategisch geplaatst langs drukke wegen, toegangswegen en centrale plekken in gemeenten, en bereiken dagelijks automobilisten, fietsers en voetgangers.

Meer transparantie in mediaplanning

Cäsar, onderdeel van The New Horizon, biedt gebruikers de mogelijkheid om mediacampagnes te koppelen aan zelf samengestelde gebieden. Dit gebeurt op basis van verschillende datastromen, zoals Out of Home, digitale audio, display, retail instore media, social media, ongeadresseerd drukwerk en huis-aan-huisbladen.

Arthur Zwamborn, operationeel directeur bij The New Horizon: "Met deze samenwerking bieden we de gebruikers van ons dataplatform Cäsar een nog breder palet aan premium data om campagnegebieden beter te definiëren en af te stemmen op aanwezig media."

Efficiëntere campagnes voor adverteerders

ESH Media is al 28 jaar actief in Out of Home en behoort tot de grotere exploitanten in Nederland. Met de aansluiting op Cäsar wil het bedrijf zijn netwerk toegankelijker maken.

Maxim van der Putten, commercieel directeur bij ESH Media: "Met de aansluiting op Cäsar maken we ons netwerk nog toegankelijker voor mediaplanners en adverteerders. Transparantie en efficiëntie zijn essentieel in de huidige markt. Dankzij deze samenwerking kunnen campagnes sneller, slimmer en met meer impact worden ingericht."

Met de samenwerking benadrukken Cäsar en ESH Media het belang van eenvoud en transparantie in mediaplanning. Voor bureaus en adverteerders wordt het zo mogelijk om lokale zichtbaarheid grootschalig en efficiënt in te zetten.

www.casar.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Defensie en Dentsu lanceren: Tijd om de stap te zetten

01-09-2025 | 00:00:00
Op 1 september start het Ministerie van Defensie de campagne Tijd om de stap te zetten, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Designer

29-08-2025 | 10:32:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Designer (32 - 40 uur)

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.