Erik Hornung en Lars Postmus lanceren digital agency 4to9
Erik Hornung en Lars Postmus starten digital agency digital agency 4to9. Het bureau wordt gelanceerd met deze belofte: binnen 4 tot 9 weken significant betere resultaten uit je online marketing, of anders.
Betrokkenheid, innovatie en senioriteit altijd centraal
De oprichters werkten eerder bij Nationale Postcode Loterij, HEMA, KLM, Greenchoice en Leen Bakker. Diverse samenwerkingsverbanden zijn mogelijk; waar betrokkenheid, innovatie en senioriteit altijd centraal staan.
Vakidioten
Lars Postmus: “Er is in de afgelopen jaren behoorlijk wat verloren gegaan met de integratie- en consolidatieslagen van de grote mediabureaus in Nederland. We willen weer terug naar de vakidioten die je elk moment kunt bellen en in staat zijn om vooruit te denken.
De 4to9 belofes
- Binnen 4 tot 9 dagen bij je op de stoep; vakidioten die zich vastbijten in verbeteringen en innovaties op het gebied van digitale marketing
- Binnen 4 tot 9 weken uplift in performance; Snel en meetbaar resultaat uit je media
- We werken met groepen van 4 tot 9 mensen; Snel van start en geen sleurende meetings over de ‘scope’. Wij gaan direct aan de slag met de essentie en worden onderdeel van jouw team
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
