Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts

Al een paar jaar zet All Day Nuts zich actief in voor de verduurzaming van de productieketen. De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken. 

Verduurzamen productieketen

All Day Nuts strijdt dagelijks om de notenindustrie te veranderen. Dat begint met het beëindigen van de zinloze reizen die de meeste noten nu afleggen voordat ze in het schap belanden. In plaats daarvan zorgt All Day Nuts ervoor dat de cashewnoten worden verwerkt in het land van herkomst, wat de lokale gemeenschap versterkt en ervoor zorgt dat de boeren in West-Afrika eerlijk worden beloond. 

Jettie van Mourik, Founder All Day Nuts: "Kraakheldere communicatie is noodzakelijk om echt iets veranderen in een vervuilde keten, vandaar dat we superblij zijn met deze campagne!"

All Day Nuts streeft naar een wereld waarin consumenten bewust kiezen voor producten die goed zijn voor hen, de boeren, de arbeiders, en de planeet. De nootjes van All Day Nuts zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn en PLUS, waardoor het voor iedereen in Nederland makkelijker wordt om een bewuste keuze te maken.

Robin Pas, creatief directeur Energize: "All Day Nuts doet veel goeds voor de keten. En al dat goede laten we doorschemeren tussen de regels door.

www.energize.nl

www.alldaynuts.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Energize komt met AI-huisdierencampagne voor Figo

05-08-2024 | 09:38:42
Huisdierenverzekeraar Figo lanceert een puppy- en kitten-campagne, bedacht door Energize, part of Happy Horizon.

Viduate beste video-bureau Emerce100

26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie

Nationaal ouderenfonds kiest voor Energize

29-02-2024 | 10:06:00
Energize gaat zich richten op de merkpositionering en het merkconcept van het Nationaal Ouderenfonds

Simone Ottenbros Managing Director Energize, Klaas Weima blijft strategisch betrokken bij Happy Horizon

10-02-2024 | 12:32:00
Simone Ottenbros is de nieuwe Managing Director van Energize, dat sinds vorig jaar onderdeel is van de agency group Happy Horizon. Klaas Weima draagt het stokje na 20 jaar over en blijft nog strategisch betrokken bij zowel Energize als de bureaugroep

Dit zijn de kerstcampagnes van 2023

12-12-2023 | 16:07:00
Van vrolijke boodschappen tot subtiele discussies, deze campagnes belichten diverse thema's die passen bij de kerstperiode


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.