Energieleverancier Essent kiest voor ZUID Creatives als contentpartner

Energieleverancier Essent kiest voor ZUID Creatives als ondersteunende contentpartner. Met video's, animatie, socials, webteksten, banners, infographics, visuals en offline materialen, worden Essents interne afdelingen voortaan ondersteund met hun below-the-line content. 

Langdurige partnership

Anandi Grefkens, content director bij ZUID Creatives: "Van samenwerkingen als deze krijgen we om meerdere redenen goede energie. In de eerste plaats omdat Essent van begin af aan duidelijk gericht is op een langdurig partnership, iets wat we binnen ZUID Agency Group bewust nastreven met al onze klanten. We bedenken en maken graag content als verlengstuk van interne afdelingen. Door Essent's vakinhoudelijke specialisten met korte lijnen te koppelen aan de specialisten binnen ZUID, komen we zonder ruis snel tot de kern. Dat werkt altijd fijn. En omdat we als ZUID Agency Group meer in huis hebben dan alleen contentproductie, denken we ook op strategisch vlak mee over conceptontwikkeling, het ontwikkelen van campagnes en het bedenken en produceren van formats ter ondersteuning van Essent's above-the-line-campagnes."

Energie van vandaag

Anandi Grefkens: "Bij ZUID willen we merken toekomstproof maken. Het was dan ook fijn om tijdens de gesprekken te merken dat het Essent duidelijk ernst is om een actieve, positieve bijdrage te leveren aan de uitdagingen die de energietransitie met zich meebrengt. Ze willen niet langer wachten en aan de slag met energie van vandaag. Als invloedrijke speler hebben ze naast invloed, uitgebreide kennis en ervaring ook een duidelijk voelbare behoefte om onderdeel van de oplossing te zijn voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. Eén van onze jobs-to-be-done is dan ook om doelgroepspecifieke kennis en tips te delen met gerichte eindgebruikers."

www.zuid.com

www.essent.nl

Lees ook


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.