Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland

Per 1 november is Emma Vloeimans benoemd tot hoofdredacteur van ELLE. Zij volgt Anke de Jong op, die het merk sinds september 2021 heeft geleid.

Vloeimans heeft ruime ervaring in de media en met merken gericht op fashion, beauty en lifestyle. Ze werkte in diverse rollen voor bekende namen als Harper’s Bazaar, Vogue, Jan Living, Cosmopolitan, Nespresso en L’Oréal. Daarnaast is zij een veelgevraagd spreker en autoriteit op het gebied van mode en stijl.

Focus op stijl, identiteit en empowerment

Onder haar leiding zal ELLE haar herkenbare stem behouden binnen thema’s die vrouwen bezighouden, van stijl en identiteit tot welzijn en empowerment.

Emma Vloeimans: "Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan bij ELLE, een merk dat ik al volg sinds mijn tienerjaren. ELLE is al meer dan 35 jaar een modeautoriteit in Nederland, met een unieke mix van fashion, beauty, cultuur en maatschappelijke relevantie. Het is een merk dat vrouwen inspireert om zichzelf te zijn en nieuwsgierig en kritisch te blijven naar de wereld om hen heen. Ik kijk ernaar uit om daar een bijdrage aan te leveren."

www.hearst.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Meindert Schut hoofdredacteur Quote

14-10-2025 | 14:35:35
Hij volgt Paul van Riessen op, die sinds 2021 leidinggaf aan het merk.

Esquire komt naar Frankrijk in voorjaar 2026

29-09-2025 | 15:48:15
Esquire France verschijnt vanaf het voorjaar als kwartaalblad, aangevuld met een website en socialmediakanalen.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

18-09-2025 | 08:35:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties

15-09-2025 | 14:35:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Kiki Kaersenhout
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.