Ellen Danhof vertrekt bij IDTV

Na enkele jaren als gedelegeerd producent te hebben gewerkt, gaat Ellen Danhof IDTV verlaten. Ze is onderdeel van het managementteam van de producent en werkte afgelopen tijd aan titels als Redding na de Rampvtwonen en Het Geheim van de Meester. Ellen Danhof zal verder gaan als zelfstandig adviseur waarbij zij een deel van haar tijd gaat besteden aan leidinggevende functies binnen de media op interimbasis. Daarnaast wil ze enige ruimte creëren voor eigen journalistieke ideeën en producties. 

Ellen Danhof: "Met veel enthousiasme en fijne collega’s heb Ik bij IDTV gewerkt. Nu voelt de tijd voor mij rijp om een nieuwe richting in te slaan. Inmiddels heb ik aan veel kanten van de tafel gewerkt, de nodige leiderschapstrainingen gevolgd en relevante ervaringen op dat gebied kunnen opdoen. Ik hou ervan om van mensen daadwerkelijk te zien, horen en krijg inspiratie van wisselende omgevingen. Daarnaast heb ik meerdere ideeën die om creatieve uitwerking en een meer zelfstandige rol vragen. Dat ga ik doen onder de naam Frankly Ellen."

Michel Nillesen, Managing director IDTV: "Ellen heeft met haar inzet, deskundigheid en toewijding bijgedragen aan de succesvolle uitbereiding en continuering van ons portfolio. Ik dank Ellen voor de inspirerende samenwerking en wens haar alle succes bij haar volgende stappen."

Gestart als schrijvend journalist voor onder andere het AD en Vrij Nederland belandde Ellen via eindredactionele tv-klussen in het management/MD-functies bij publieke omroep, producenten en runde zij een eigen productiebedrijf. Ze werkt tot oktober bij IDTV en zal aansluitend haar nieuwe activiteiten starten. 

www.idtv.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

DCVF benoemt Sanne Demir tot transitiemanager

15-12-2025 | 19:51:00
Sanne Demir is bij activatiebureau DCVF benoemd tot transitiemanager. Zij is sinds oktober 2019 werkzaam voor DCVF als strateeg en gedragsdeskundige

Els Dijkhuizen wordt CMO McDonald’s Nederland

15-12-2025 | 12:04:00
Zij volgt Stijn Mentrop op, die afgelopen zomer de stap maakte naar de rol van CMO bij McDonald’s Duitsland

Giovanni Piccirilli verlaat RTL Nederland (en DPG Media)

12-12-2025 | 13:11:00
Giovanni Piccirilli, CTO van RTL Nederland heeft aangekondigd het bedrijf te verlaten. In de gewijzigde organisatiestructuur met DPG Media is de Vlaamse Frank Mathys die al CTO was van DPG Media, voortaan ook CTO voor de audio- en video-unit waar RTL Nederland onder valt

Rogier Croes Chief Strategy Officer STROOM

11-12-2025 | 09:39:00
Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de strategische koers van het mediabureau, de vertaling van de MediaCommerce-visie naar klanten en proposities, en het versnellen van innovatie op het snijvlak van media, creativiteit, technologie en AI.

De outsourcing-paradox: zo worden je IT’ers waardevoller

09-12-2025 | 15:15:55
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.