
Elho kiest voor STROOM
Elho kiest na een pitchtraject voor media- en performancebureau STROOM. Elho maakt en verkoopt 100 procent plastic gerecyclede design bloempotten, plantenbakken, gieters en regentonnen. De strategische denkkracht en totaalbenadering van branding en performance gaf de doorslag in de keuze voor STROOM.
100% Elho + 100% STROOM
Claudie Godrie, Head of Marketing Elho: "STROOM excellerende in het strategisch denken over onze balans in branding en performance, maar ook om deze naadloos te verbinden met de groeiambities van Elho. De scherpe inzichten en toekomstgerichte aanpak geven ons de kracht en het vertrouwen om onze positie verder uit te bouwen."
Matthijs Kloezeman, Client Service Director STROOM: "Het is een voorrecht om samen te werken met een vooruitstrevend merk als Elho. Tijdens het pitchtraject vielen we voor Elho's duidelijke visie en groeiambities, wat ons inspireert om onze denkkracht in te zetten op het snijvlak van branding en performance. We kijken er enorm naar uit om met enthousiasme en energie mee te bouwen aan Elho’s volgende groeifase."
Lees ook:
Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens
STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux
Simon Lévelt kiest voor STROOM
[Grow by DPG Media] Zo pak je jouw doelgroep in met influencermarketing
[Grow by DPG Media] Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen