Edward Knol Managing Director van Initiative Nederland
Fullservice mediabureau Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, benoemt Edward Knol tot Managing Director. Hij volgt Eva Hollander op.
Edward Knol beschikt over een uitgebreide achtergrond in de media- en marketingsector, in diverse leidinggevende posities. Hij was onder andere COO bij CANDID, Managing Director bij Born05 en Wavemaker, en bekleedde diverse seniorposities binnen WPP en GroupM. Daarnaast was hij eerder actief bij K-Swiss en Philips in marketing- en managementrollen.
Edward Knol: "Ik kijk er enorm naar uit om samen met het Initiative-team te bouwen aan groei voor onze klanten met onze innovatieve, geïntegreerde aanpak. De combinatie van het internationale netwerk, de krachtige Interact-data & tech backbone en onze samenwerking met 70 procent aan nationale A-merken is voor mij doorslaggevend geweest."
Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland: “Ik ken Edward als iemand met een enorme drive, zeer klantgericht en een teambouwer pur sang. Edward is de juiste persoon om Initiative in deze tijd van constante verandering de toekomst in te leiden."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Europese Commissie keurt overname van IPG door Omnicom goed
The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei
Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau
[Vacancy] UM has a position for Digital Project Lead
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Executive Assistant
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien