
Edward Knol Managing Director van Initiative Nederland
Fullservice mediabureau Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, benoemt Edward Knol tot Managing Director. Hij volgt Eva Hollander op.
Edward Knol beschikt over een uitgebreide achtergrond in de media- en marketingsector, in diverse leidinggevende posities. Hij was onder andere COO bij CANDID, Managing Director bij Born05 en Wavemaker, en bekleedde diverse seniorposities binnen WPP en GroupM. Daarnaast was hij eerder actief bij K-Swiss en Philips in marketing- en managementrollen.
Edward Knol: "Ik kijk er enorm naar uit om samen met het Initiative-team te bouwen aan groei voor onze klanten met onze innovatieve, geïntegreerde aanpak. De combinatie van het internationale netwerk, de krachtige Interact-data & tech backbone en onze samenwerking met 70 procent aan nationale A-merken is voor mij doorslaggevend geweest."
Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland: “Ik ken Edward als iemand met een enorme drive, zeer klantgericht en een teambouwer pur sang. Edward is de juiste persoon om Initiative in deze tijd van constante verandering de toekomst in te leiden."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner
Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijscampagne
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien