E Power Audio sluit zich aan bij Azerion voor digitale audio

E Power Audio werkt voortaan samen met digitaal mediaplatform Azerion. De samenwerking richt zich op digitale audio-advertising en biedt adverteerders in Nederland toegang tot een combinatie van lokale marktkennis en internationale distributiekracht.

Internationale deals versterken aanbod Azerion

Naast de samenwerking met E Power Audio heeft Azerion recent ook nieuwe internationale samenwerkingen gesloten. Onder meer Radio France, LG Electronics en SoundCloud maken voortaan deel uit van het netwerk. Daarmee verstevigt Azerion zijn rol als partner voor digitale audiocampagnes op Europees niveau.

Marcel Schuyt, Regional Leader Benelux bij Azerion: "Wij zijn trots op de grote stappen die Azerion heeft gezet in digitale audio-advertising, bevestigd door samenwerkingen met toonaangevende spelers als Radio France, LG Ads en SoundCloud. Deze allianties weerspiegelen onze toewijding aan innovatie en tonen aan dat we hoogwaardige audioproducten kunnen leveren die inspelen op de veranderende behoeften van adverteerders."

E Power brengt lokale expertise in

De samenwerking in Nederland draait om het combineren van de lokale marktkennis van E Power Audio met de technologie en schaal van Azerion.

Jan Lagrouw, General Manager van E Power Audiosales: "Door nauwer samen te werken met Azerion kunnen we onze klanten naast audio een palet van gecombineerde innovatieve advertentieoplossingen bieden om hun doelstellingen te bereiken. We zijn enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt en kijken ernaar uit om samen nieuwe wegen in te slaan."

www.azerion.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Azerion en SoundCloud sluiten advertentiepartnerschap

06-05-2025 | 12:23:00
Azerion en SoundCloud gaan een samenwerking aan gericht op de versterking van digitale advertentiemogelijkheden in Europa en Mexico.

GroupM onderzoekt impact van advertenties in gaming

13-03-2025 | 10:53:17
Adverteren binnen en rondom videogames wint terrein en blijkt net zo effectief als video-on-demand.

Azerion publiceert de Azerion Monitor 2024

11-12-2024 | 11:40:38
Het rapport bevat informatie over onderwerpen zoals mediagedrag, sport- en vrijetijdsbesteding, financiële keuzes en autovoorkeuren.

[Vacatures] Azerion zoekt een Senior Account Manager

18-11-2024 | 07:42:00
Azerion is per direct op zoek naar een Senior Account Manager

Adswag lanceert Dynamic Branded Content platform met Azerion als eerste partner

24-10-2024 | 10:21:00
Dit platform biedt merken en adverteerders de mogelijkheid om hun content automatisch en efficiënt te verspreiden

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.