
[DutchMedia Podcast] over de resultaten van RTL Nederland, de talkshowleemte, X en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de vier-en-dertigste aflevering van de DutchMedia Podcast spreken David de Jong en Taco Jelgersma over onder meer de halfjaarresultaten van RTL Nederland, de winstgevendheid van Videoland, de talkshowleemte, perikelen bij omroepverenigingen, de moeilijke positie van Warner Bros. Discovery en de (juridische) strijd tussen X versus adverteerders.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming
[DutchMedia Podcast] over Meta, Alphabet, Paramount, NMO en VRT
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong