[DutchMedia Podcast]: Liedewij Hentenaar van Audify over de audiomarkt, NMO en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de twee-en-twintigste aflevering is Liedewij Hentenaar te gast. Zij is meer dan 11 jaar directeur van Audify die de audiomakers en verkoophuizen van radiostations en audiosector vertegenwoordigt en daar de marketing voor doet. David de Jong en Taco Jelgersma spreken met haar over Audify, de prestaties van 2023, verwachtingen voor 2024, de radiomarkt en radio-ontwikkelingen, podcasts, het NMO Luisteronderzoek en meer.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
www.dutchmedia.nl
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Ton Verlind over Commissariaat, NPO en meer
[DutchMedia Podcast] met Amma Asante, voorzitter Commissariaat voor de Media
[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ster-reclame, NPO Blend & WK bij NOS
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong