
[DutchMedia Podcast]: Liedewij Hentenaar van Audify over de audiomarkt, NMO en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de twee-en-twintigste aflevering is Liedewij Hentenaar te gast. Zij is meer dan 11 jaar directeur van Audify die de audiomakers en verkoophuizen van radiostations en audiosector vertegenwoordigt en daar de marketing voor doet. David de Jong en Taco Jelgersma spreken met haar over Audify, de prestaties van 2023, verwachtingen voor 2024, de radiomarkt en radio-ontwikkelingen, podcasts, het NMO Luisteronderzoek en meer.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
www.dutchmedia.nl
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming
[DutchMedia Podcast] over Meta, Alphabet, Paramount, NMO en VRT
[DutchMedia Podcast] Patricia Sonius te gast over NMO
[DutchMedia Podcast] over val kabinet, influencers en meer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong