Dutch Media Week geeft kijkje in de toekomst van de media-industrie

De achtste editie van Dutch Media Week trapt af met de Business & Innovation Days, een tweedaags inspiratiecongres waarin de toekomst van de media-industrie centraal staat.

Op maandag 2 en dinsdag 3 oktober nemen experts de aanwezige mediaprofessionals tijdens paneldiscussies en interactieve sessies mee langs zowel het huidige medialandschap als de nabije toekomst van de media-industrie. Ook wordt vooruitgekeken naar verwachte ontwikkelingen en innovaties die de branche op de langere termijn zullen beïnvloeden en welke kansen er liggen op het gebied van data, content en tech.

Business & Innovation Days

Experts van onder andere Media.Monks, de NPO, Talpa Network en team Liquid gaan tijdens de Business & Innovation Days in op zowel actuele uitdagingen en ontwikkelingen als baanbrekende technologieën en revolutionaire trends die de media-industrie in de toekomst zullen vormgeven. Tot de eerste sprekers die inmiddels zijn aangekondigd behoren onder andere Ezra Eeman, die 1 juni 2023 is aangetreden als directeur Strategie bij de NPO, Romar Bucur, Head of Business Development & Strategy bij Banijay Benelux, Dennis Kleyn, co-Founder van visual effects studio Planet X en Jim Stolze, Founder & advisor bij Aigency, digital agency for artificial intelligence.

Op dinsdag 3 oktober maakt ook het Cross Media Café deel uit van het programma.

Early bird tickets

De Business Innovation Days vinden plaats op 2 en 3 oktober in het Instituut voor Beeld & Geluid in Hilversum en worden georganiseerd door Dutch Media Week in samenwerking met de ROM Utrecht Region en Media Perspectives. Voor zowel de passe-partouts als losse dagkaarten is nog een beperkt aantal early bird tickets (vanaf €65,- excl. servicekosten) hier verkrijgbaar.

www.dutchmediaweek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Reinout Oerlemans opent Business Days tijdens Dutch Media Week 2024

24-09-2024 | 12:37:00
Blik op de toekomst: AI, innovatieve content en de kracht van technologie in de mediasector

Herman Dummer verlaat Beeld en Geluid en Dutch Media Week

19-12-2023 | 17:22:00
Herman Dummer, oprichter van Dutch Media Week, laat via LinkedIn weten te stoppen als projectmanager van Dutch Media Week. Hij neemt ook ontslag bij Beeld en Geluid

Age of Wonders 4 Best wint Dutch Game Awards 2023

05-10-2023 | 08:43:23
Age of Wonders 4 van Triumph Studios is verkozen tot Best Game van 2023. De juryprijs werd uitgereikt tijdens een speciale awardshow, onderdeel van de Dutch Media Week in Beeld & Geluid te Hilversum.

Sahil Amar Aïssa wint Dutch Media Week Award 2023

04-10-2023 | 09:01:59
De jury noemde hem een voorvechter voor diversiteit die andermans verhaal vooropstelt en vermeldde daarbij in het bijzonder zijn serie Fight or Flight

[Interview] Ezra Eeman (NPO): innovatie moet meer onderdeel worden van algehele NPO-agenda

29-09-2023 | 16:55:00
Ezra Eeman is sinds 1 juni 2023 directeur Strategie bij de NPO. Daarvoor werkte hij twee jaar bij Mediahuis; bij de Europese omroepkoepel EBU en bij de Vlaamse publieke omroep VRT.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.