Dutch Digital Agencies benoemt Bjorn Stolte tot voorzitter

Dutch Digital Agencies (DDA) heeft Bjorn Stolte, mede-eigenaar en CSO van Handpicked, benoemd tot voorzitter van de branchevereniging.

Hij volgt Mark Landman op en treedt aan kort na de recente benoeming van Fenna van Raaij als directeur van de organisatie.

Digitale bureaus spelen een essentiële rol in het versnellen van de digitale transformatie van bedrijven en organisaties, met een sterke focus op een inclusieve en toekomstbestendige digitale economie. DDA en haar leden werken gezamenlijk aan positieve digitale vooruitgang voor de gehele samenleving.

Systeemtransities

Bjorn Stolte: “Onze industrie zit in een buitengewoon boeiende fase. Grote systeem transities en de ongekende ontwikkeling in AI stellen niet alleen onze opdrachtgevers, maar ook onze eigen rol en relevantie op de proef. Bij uitstek een fase om ons niet af te zonderen maar juist ervaring te delen en onze denkkracht te bundelen. Als wij bij DDA goed weten te anticiperen, wordt onze relevantie voor organisaties en de samenleving groter dan ooit.”

Fenna van Raaij: “Met zijn jarenlange ervaring in deze branche én als ondernemer, hebben we alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking die ons zal helpen om de ambities van onze vereniging te realiseren en onze leden nog beter te ondersteunen. Samen bouwen we verder aan een digitaal toegankelijke toekomst. Voor iedereen.”

www.dutchdigitalagencies.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Rens Quirijnen en Helen Fernando stappen over naar DEPT

08-10-2025 | 10:33:00
DEPT breidt het creatieve team in Nederland verder uit met de komst van Rens Quirijnen en Helen Fernando. Het duo start als associate creative directors

Ben Williams Global Chief Creative Officer DEPT

02-10-2025 | 15:50:00
Hij krijgt de taak om de creatieve en marketingcapaciteiten van het bureau wereldwijd te integreren in een gezamenlijke aanpak die merken helpt transformeren en bedrijfsgroei stimuleert.

Job alarm! Springbok zoekt tal van nieuwe medewerkers

01-10-2025 | 22:45:00
Ja, het staat er echt: Job alarm! In de creatieve industrie wordt er volop geklaagd over gebrek aan carrièremogelijkheden voor vooral jonge mensen.

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Utrecht)

30-09-2025 | 10:46:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Rotterdam)

30-09-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Rotterdam

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.