Dr. Theiss Naturwaren kiest Havas Media Germany als mediapartner

AI-campagne viert 100 jaar LACALUT

Het Duitse farmaceutische bedrijf Dr. Theiss Naturwaren heeft Havas Media Germany gekozen als mediapartner om de merkstrategie te moderniseren en meer doelgroepen te bereiken.

Focus op digitale en data-gedreven kanalen

Havas Media onderscheidde zich door creatieve speciale formats en een sterke strategische focus op het verjongen van het merk via digitale en data-gedreven kanalen. Traditioneel richtte Dr. Theiss zich op klassieke tv-plaatsingen, vooral bij publieke omroepen, maar het bedrijf stapt nu over op een meer flexibele aanpak. Die omvat een grotere nadruk op sociale media, e-commerce en opkomende digitale platforms, naast traditionele tv.

AI-gegenereerde tv-commercial voor LACALUT

Als onderdeel van de samenwerking hebben Havas Market en Havas Play de jubileumcampagne ontwikkeld voor LACALUT, het vlaggenschipproduct van Dr. Theiss, dat dit jaar zijn 100-jarig bestaan viert. Een belangrijk onderdeel van de campagne was de productie van de eerste volledig AI-gegenereerde tv-commercial in Duitsland, een project in samenwerking met Seven.One Entertainment Group.

Yvonne Schuhmacher, Strategic Media Coordination & Digital Marketing bij Dr. Theiss: "We zijn enthousiast over de samenwerking met Havas Media. Als familiebedrijf delen we dezelfde waarden en een sterke toewijding aan consumentgerichte communicatie. De innovatieve aanpak van Havas Media heeft ons echt overtuigd, en we kijken uit naar de komende projecten."

Sven Traichel, CEO van Havas Media in Frankfurt: "We hebben veel tijd en energie geïnvesteerd in het opbouwen van een vertrouwensrelatie met Dr. Theiss. Door nauwe samenwerking, gerichte bijeenkomsten en frisse ideeën konden we hen uiteindelijk overtuigen met onze holistische media- en doelgroepbenadering."

www.havasmedianetwork.com

nl.havas.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Sunday Times: Havas heeft interesse in WPP Media

17-11-2025 | 12:33:00
De Britse krant The Sunday Times heeft dit weekend bericht over mogelijke interesse vanuit Havas om WPP over te nemens

Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors

10-11-2025 | 09:31:28
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas

Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience

06-11-2025 | 11:39:00
Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat.

Havas voert reverse share split door in november 2025

10-10-2025 | 09:41:00
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.