DPG Grow-podcast Brandkast! 6: Femke Furnee (Fest): Een het kan wel-mentaliteit is essentieel

Femke Furnée is de jonge, energieke oprichtster van interieurmerk FEST, een betaalbaar designmerk. Want dat was er nog niet, volgens Furnée. Het was of high-end of IKEA. Inmiddels heeft FEST een plek ingenomen daartussenin en is het merk uitgegroeid tot een omnichannel-brand met zes boetiekwinkels, een eigen website en honderd resellers in twintig landen.

Brandkast! is een podcast waarin Dominique Henskens en Roger Verdurmen op zoek gaan naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op gebied van branding en storytelling. Een plek waar de merkgeheimen van alle gasten worden bewaard.

In Brandkast gaan Dominique Henskens en Roger Verdurmen in gesprek met Femke over ondernemen, positioneren en doelgroepdenken. Furnée spreekt openlijk over de successen en de moeilijkheden die ze de afgelopen jaren tegenkwam.

Ze zegt zelf altijd geholpen te zijn door mensen uit haar netwerk, goede adviezen zijn immers goud waard. Een van de beste adviezen die ze zelf kreeg was van Corinne Vigreux (Tomtom): je merk is alles wat je hebt daar moet je steeds in blijven investeren. The brand will protect you. Als je een sterk merk bouwt, dan kun je overleven, ook in tijden van crisis.

Benieuwd? Beluister de hele podcast via Grow of via je favoriete podcast-platform.

www.dpggrow.nl

Lees ook:

DPG Grow-podcast Brandkast! 5: Relevant blijven als merk met Ferdi Felderhof (Donald Duck)
DPG Grow-podcast Brandkast! 4 met Simone van Trojen van LaDress
DPG Grow-podcast Brandkast! 3 met Marcel Belt
DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.