
[SHOWREEL!] PINK
A pink coloured cocktail with a subtle techy backbone, that combines wonderfully with sappy creativity and tender media sweetness… PINK dus: kort, krachtig, helder. Zoals de kleur. Zoals wat we doen. Want de wereld raast. Net als reclame. Het mag sneller, handiger, persoonlijker. Hier past een slimme bundeling van creatie, technologie en media. Doen wat juist is: juiste boodschap, juiste moment, juiste kanaal, juiste doelgroep, juiste gevoel.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Ongezout'n: Creativiteit op standje Ctrl+C, Ctrl+V
Youri Wanders, Business Director PINK, over creativiteit zonder AI
Britt Blok: Let op details, zelfs bij nagelriemen
Britt Blok is Business Director bij PINK. In deze column schrijft ze over hoe onopgemerkte details de geloofwaardigheid van je merk ondermijnen
PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen
De campagne is gericht op transporteurs en wagenparkbeheerders in de Benelux en Duitsland en maakt gebruik van vrachtwagens als communicatiedrager.
PINK lanceert campagne voor digitale toegankelijkheid
PINK lanceert een campagne voor digitale toegankelijkheid. De bewustwordingscampagne benadrukt het belang van inclusieve websites.
Wij zetten zelf het agency-model onder druk, niet AI!
[Forum] Elsbeth Wesselink (PINK) over de vraag of creative agencies een nieuw businessmodel nodig hebben
Gepubliceerd door: Saskia van Weert