Marketing Report
DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout

DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout

In aflevering 2 van de podcast Brandkast! van DPG Grow is Caroline van Turennout, directeur Marketing & eCommerce bij Zeeman, te gast

Caroline van Turennout, kreeg een duidelijke opdracht bij aantreden: het merk relevanter maken voor een bredere doelgroep. Zeven jaar later is dat niet alleen gelukt, maar heeft het merk ook een zekere coolness gekregen. Dat komt mede dankzij de opmerkelijke marketingstunts waar Caroline v an Turennout verantwoordelijk voor is.

Voorbeelden hiervan zijn de Zeeman sneaker, de Zeeman trouwjurk en het Zeeman parfum. Zeeman kwam met een eigen fan collectie in samenwerking met een Belgische influencer (Bockie de Repper, een pseudoniem van Jonas Van Boxstael).

In de podcast Brandkast! 2 praten Dominique Henskens (Creative Director DPG Brand Studio bij DPG Media) en Roger Verdurmen (Strategy Director bij DPG Media) met Caroline van Turennout  over consistentie in de campagnes, de kracht van fouten maken, transparantie in de keten, het verkopen van tweedehands kleding en het verenigen van verschillende doelgroepen in een formule. 

De podcast is te beluisteren door hier te klikken.

www.dpggrow.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief