DPG Media start samenwerking met Opt Out Advertising voor het Publishing Partner Netwerk

DPG Media kondigt een samenwerking aan met Opt Out Advertising, leider op het gebied van non-consent monetization. Deze samenwerking maakt consentless inventory van het DPG Publishing Partner Netwerk beschikbaar, waardoor adverteerders een bredere doelgroep kunnen bereiken, inclusief de moeilijk bereikbare groep die consent weigert.

Deze samenwerking is ontworpen om de dienstverlening van het Publishing Partner Network verder te verrijken. Met behulp van de geavanceerde technologie en expertise van Opt Out Advertising, kan DPG Media nu een completere dienstverlening aan haar partners bieden, gericht op de optimalisatie van non-consent verkeer. Het Publishing Partner Network bestaat uit brand safe en kwalitatieve merken die een hoog bereik realiseren.

Dennis Stoffels, Manager Partner Network bij DPG Media: "We streven ernaar de inventory van onze Publishing Partners optimaal te monetizen, inclusief de non-consent inventory. Dankzij onze samenwerking met Opt Out Advertising kunnen we profiteren van hun expertise in deze niche. Tegelijkertijd bieden we adverteerders met een specifieke interesse in dit type inventory een brand-safe netwerk van kwaliteitsdomeinen, dat een maandelijks uniek bereik van ruim 11 miljoen bezoekers behaalt (NMO juni 2024). Deze samenwerking versterkt elkaar dus goed."

De techniek van Opt Out Advertising maakt het mogelijk om trackingvrije, contextgerichte advertenties te leveren, waardoor ook bezoekers die geen toestemming geven voor volgcookies bereikt kunnen worden met relevante en kwalitatieve advertenties. Linda Worp, COO van Opt Out Advertising: "De toenemende aandacht voor consentless inventory wordt onderstreept door deze samenwerking. We zijn verheugd om samen te werken met het Publishing Partner Netwerk van DPG Media zodat elke doelgroep volledig bereikt kan worden."

www.dpgmediagroup.com

www.optoutadvertising.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

DPG Media deelt aandachtsscore voor advertenties kosteloos

12-06-2025 | 17:08:05
DPG Media stelt de attention score, een metric voor de attentiewaarde van digitale advertenties, kosteloos beschikbaar aan adverteerders die seamless ads inzetten.

Hoe speel je in op woonbehoeften van leeftijdsgroepen?

12-06-2025 | 16:03:00
Het koopgedrag van consumenten in de woonmarkt verandert continu.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Audience Activation Specialist

11-06-2025 | 08:32:00
DPG Media  is per direct op zoek naar Audience Activation Specialist

DPG Media versnelt inkoop met PMP Portal

05-06-2025 | 10:22:00
Met deze self-serve oplossing kunnen adverteerders en mediabureaus zelfstandig en binnen enkele seconden deals aanmaken

[Vacatures] DPG Media zoekt een Verslaggever AD Haagsche Courant - Editie Delft

05-06-2025 | 08:21:00
DPG Media  is per direct op zoek naar Verslaggever AD Haagsche Courant - Editie Delft - Den Haag
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.