
DPG Media ontwikkelt merkcampage Trouw Live
De merkcampagne van Trouw is gelanceerd en te zien en te horen op verschillende mediakanalen zoals radio, tv, social en print. In deze campagne geeft Trouw echte mensen een stem, die elk staan voor een overtuiging die hen drijft: Trouw is er voor mensen met idealen.
In deze campagne presenteert Trouw zich door middel van drie korte video's met daarin hoofdrollen voor klimaatjournalist Maarten van Gestel, chef Religie en Filosofie Marije van Beek en Trouw-columnist Abdelkader Benali. Zij geven door hun verhalen de kijker houvast bij belangrijke (levens)vraagstukken.
Karel Smouter, hoofdredacteur Trouw: "We houden van vooruitgang, maar zetten bij elke stap naar voren eerst een stap naar achter om het hele plaatje te bekijken. De wereld is niet zwart-wit en Trouw heeft de waarheid niet in pacht, ook al streven wij ernaar zo objectief mogelijk ons werk te doen. Daarom bieden we ruimte aan verschillende perspectieven en invalshoeken."
De campagne loopt van 14 november tot 8 december.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Consument zoekt zekerheid in onzekere tijden
Radiostation JOE sponsor van PSV
DPG Media en Tribe Company starten videoserie Padelpraat
3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen