DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager

Campagne mixt happy hardcore met plantaardige boodschap

DJ Paul Elstak viert het dertigjarig jubileum van zijn hit Rainbow in the Sky met een opvallende samenwerking. In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van het nummer, waarin plantaardig eten centraal staat. Elstak vervult hierin de rol van Chef Gehackt.

De samenwerking combineert muziek en bewustwording. Paul Elstak: "Wat veel mensen niet weten, is dat ik vegetariër ben. Dit was dé kans om Nederland te laten zien dat verschillende werelden samengaan. Vegetariër of carnivoor – het hoeft elkaar niet te bijten. Sterker nog: iedereen kan van hetzelfde genieten. Of het nu gaat om een potje hakken op de dansvloer of in de keuken. En ik kan je verzekeren: de pasta bolognese is nét zo lekker met plantaardig Rul Gehackt. Niemand die iets hoeft te missen."

Videoclip met knipoog naar de jaren 90

Voor de remake is een videoclip opgenomen waarin Elstak niet op de dansvloer, maar in de keuken aan het hakken is. De clip bevat verwijzingen naar de jaren '90 en laat zien hoe nostalgie en plantaardig eten samenkomen.

Met deze samenwerking willen Elstak en De Vegetarische Slager een breed publiek aanspreken met een combinatie van herkenbare muziek en een boodschap over duurzame voeding.

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant

16-06-2025 | 07:59:00
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:00
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis

03-06-2025 | 17:02:30
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.