DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager

Campagne mixt happy hardcore met plantaardige boodschap

DJ Paul Elstak viert het dertigjarig jubileum van zijn hit Rainbow in the Sky met een opvallende samenwerking. In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van het nummer, waarin plantaardig eten centraal staat. Elstak vervult hierin de rol van Chef Gehackt.

De samenwerking combineert muziek en bewustwording. Paul Elstak: "Wat veel mensen niet weten, is dat ik vegetariër ben. Dit was dé kans om Nederland te laten zien dat verschillende werelden samengaan. Vegetariër of carnivoor – het hoeft elkaar niet te bijten. Sterker nog: iedereen kan van hetzelfde genieten. Of het nu gaat om een potje hakken op de dansvloer of in de keuken. En ik kan je verzekeren: de pasta bolognese is nét zo lekker met plantaardig Rul Gehackt. Niemand die iets hoeft te missen."

Videoclip met knipoog naar de jaren 90

Voor de remake is een videoclip opgenomen waarin Elstak niet op de dansvloer, maar in de keuken aan het hakken is. De clip bevat verwijzingen naar de jaren '90 en laat zien hoe nostalgie en plantaardig eten samenkomen.

Met deze samenwerking willen Elstak en De Vegetarische Slager een breed publiek aanspreken met een combinatie van herkenbare muziek en een boodschap over duurzame voeding.

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media

24-04-2025 | 16:33:00
In zijn functie richt hij zich op de strategische ontwikkeling van het bureau. Samen met Rutger Schouten vormt hij de dagelijkse leiding van ACE Media.

CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau

23-04-2025 | 08:44:00
Zorgverzekeraar CZ heeft ACE aangesteld als strategisch en creatief bureau na afloop van een pitchtraject.

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

Fritz-kola lanceert Koningsdagactie met Laser 3.14

18-04-2025 | 10:59:00
Frisdrankmerk fritz-kola lanceert in samenwerking met streetartist Laser 3.14 een campagne rond Koningsdag, waarin verbondenheid centraal staat.

AKQA, Ace, TBWA en Happiness Amsterdam grote winnaars Dutch Creativity Awards 2025

17-04-2025 | 23:56:00
AKQA, Ace en Happiness Amsterdam gingen er donderdag 17 april  met de meeste en belangrijkste Lampen vandoor tijdens de Dutch Creativity Awards 2025

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.