DJ Henri Kicken met programma Millennium Mix op GoodLIFE Radio


DJ Henri Kicken start 10 januari met het programma Millennium Mix op GoodLIFE Radio. In de mix zijn voortaan wekelijks de leukste hits uit de 90's en 00’s te horen.
De Millennium Mix is, naast het programma van Raphaella Brown (ook bekend als Miss Brown) in The Mix, nu het tweede dj-programma op GoodLIFE Radio.



Ron Lemmens van GoodLIFE Radio: ”Mooi dat we nu naast de funky, techhouse en disco/dance classics van DJ Miss Brown op de zaterdagavond, ook de beste 90's en 00’s van DJ Kicken op de vrijdagavond kunnen toevoegen aan onze programmering. Henri weet het nineties-gevoel als geen ander over te brengen in zijn mixen. Keer op keer blijken deze hits populair in het land en zijn dus een mooie opwarmer voor je stapavond.”



Henri Kicken: “In de nineties en zero's heb ik elk weekend gedraaid in discotheken in binnen en buitenland. Wat een heerlijke tijd! Met deze Millennium Mixen wil ik de luisteraar mee terugnemen naar die tijd. Ik herinner mij nog exact de populaire hits van toen en die verwerk in mijn mixen.”



Al sinds de jaren '80 draait DJ Kicken in diverse discotheken in Nederland en België. Later kwamen samenwerkingen met onder anderen Def Rymhz en Paul Elstak. DJ Kicken won diverse keren de Party Award voor populairste party-dj van Nederland. 

www.goodliferadio.nl

Patricia Sonius wordt algemeen directeur NMO

11-12-2025 | 14:11:00
Naast haar verantwoordelijkheid voor het mediabereiksonderzoek gaat zij de dagelijkse leiding van de organisatie op zich nemen.

[Vacatures] Qmusic zoekt een Accountmanager Direct Clients

11-12-2025 | 08:29:00
Qmusic is per direct op zoek naar Accountmanager Direct Clients – Qmusic/ JOE - Amsterdam

Adverteren op de radio: kosten en tips van Mediamax

09-12-2025 | 13:39:00
Social en video advertising is op dit moment erg in trek bij marketeers, en dat is best begrijpelijk. Toch levert radioreclame nog goede resultaten op.

VRM: Vlaamse mediasector op kantelpunt: big tech zetten sector onder druk

09-12-2025 | 11:50:11
De Vlaamse mediasector staat op een kantelpunt. De Big Tech zet de mediasector onder financiele druk en bedreigen de lokale diversiteit. Dit stelt de Vlaamse regulator voor de Media (VRM) naar aanleiding van het verschijnen van het rapport Mediaconcentraties in Vlaanderen 2025

Audify en Screenforce met zesde editie van Santa Hug voor branchegenoten

08-12-2025 | 16:12:00
Voor de zesde keer organiseren brancheorganisaties Audify (voor de radio/audiosector) en Screenforce (voor de tv/videosector) Santa Hug in de december-maand


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.