DJ Henri Kicken met programma Millennium Mix op GoodLIFE Radio
DJ Henri Kicken start 10 januari met het programma Millennium Mix op GoodLIFE Radio. In de mix zijn voortaan wekelijks de leukste hits uit de 90's en 00’s te horen. De Millennium Mix is, naast het programma van Raphaella Brown (ook bekend als Miss Brown) in The Mix, nu het tweede dj-programma op GoodLIFE Radio.
Ron Lemmens van GoodLIFE Radio: ”Mooi dat we nu naast de funky, techhouse en disco/dance classics van DJ Miss Brown op de zaterdagavond, ook de beste 90's en 00’s van DJ Kicken op de vrijdagavond kunnen toevoegen aan onze programmering. Henri weet het nineties-gevoel als geen ander over te brengen in zijn mixen. Keer op keer blijken deze hits populair in het land en zijn dus een mooie opwarmer voor je stapavond.”
Henri Kicken: “In de nineties en zero's heb ik elk weekend gedraaid in discotheken in binnen en buitenland. Wat een heerlijke tijd! Met deze Millennium Mixen wil ik de luisteraar mee terugnemen naar die tijd. Ik herinner mij nog exact de populaire hits van toen en die verwerk in mijn mixen.”
Al sinds de jaren '80 draait DJ Kicken in diverse discotheken in Nederland en België. Later kwamen samenwerkingen met onder anderen Def Rymhz en Paul Elstak. DJ Kicken won diverse keren de Party Award voor populairste party-dj van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien