Digitalzone to host marketing roundtable with Fortune 500 Executives at Cannes Lions

Digitalzone, the forefront player in B2B demand generation solutions, is making waves at the Cannes Lions International Festival of Creativity by being one of the first B2B demand gen companies with a key presence at the event, which has historically focused on B2C marketing.

As part of the Marketing Leadership Summit hosted by Brand Innovators, Digitalzone will host a Private Roundtable featuring Eboni Ryan, Global Head of Marketing at Digitalzone, along with industry leaders from Fortune 500 companies, including Alo Yoga, The Washington Post, TBWA\Worldwide, PwC, H&R Block and United Airlines. The Private Roundtable will take place at La Plage Du Festival on Monday, June 19 at 11:30AM CEST.

The Cannes Lions International Festival of Creativity is home to the world's most prestigious advertising awards - celebrating creativity, effectiveness and innovation in the global advertising, marketing and communication industries.

Produced in cities around the world, Brand Innovators events provide marketers with continuing digital education and peer-to-peer networking across a variety of focus areas, such as industry best practices, case studies, and success stories, about how leading marketers are using new and emerging digital technologies, platforms, formats and channels to build loyalty and long-term relationships with their consumers.

The Marketing Leadership Summit event will take place June 19-22 at La Plage Du Festival.

Attendees can meet Digitalzone during the event to explore their cutting-edge demand generation solutions.

www.digitalzone.com

 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.