DEPT werkt voor De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa

DEPT is door De Vegetarische Slager aangesteld als social lead agency voor Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de redactionele strategie, always-on content, community management, productie en paid social van de eigen kanalen van het vleesvervangers merk.

De samenwerking is gericht op het vergroten van de impact van De Vegetarische Slager met social-first content die aansluit op de belevingswereld van de doelgroep. Met een internationaal team ontwikkelt DEPT content die lokaal relevant is en het merkverhaal versterkt. Daarbij speelt het bureau in op culturele ontwikkelingen en actuele thema’s om de community actief en betrokken te houden.

Content die uitnodigt tot verandering

Ram Huigen, CMO De Vegetarische Slager: "We zijn super enthousiast over de samenwerking met DEPT, waarmee we onze missie – het bevrijden van alle dieren uit de voedselketen – nog krachtiger kunnen uitdragen. Hun expertise in het ontwikkelen van aansprekende social content helpt ons om op een betekenisvolle manier verbinding te maken met onze community en bij te dragen aan een verschuiving richting duurzamere voedselkeuzes."

Roddy Taylor, Director of Growth bij DEPT: "Ook wij zijn heel erg blij met deze nieuwe samenwerking. Samen willen we de markt voor plantaardig eten verder opschudden. Ons doel is om content te maken die de community aanspreekt en uitnodigt tot verandering richting duurzamere eetgewoonten, en zo een groeiende community van fans in meerdere landen te blijven inspireren."

Internationale klantenportefeuille

De samenwerking met De Vegetarische Slager volgt op een sterk begin van 2025 voor DEPT, waarin ook Lufthansa, PepsiCo, Salamander en EPI/WERO zich hebben aangesloten. Op het gebied van social media werkt het bureau onder meer voor Just Eat, EasyJet en Bol, waarbij strategie, creatie en technologie worden gecombineerd om zichtbaarheid en engagement te vergroten.

DEPT

DEPT is een 50/50 technologie- en marketingbedrijf dat merken helpt om de mogelijkheden van morgen vandaag al te benutten. Met meer dan 4.000 AI-native specialisten op 30+ locaties wereldwijd werkt DEPT aan Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth, en Technologie & Data. Klanten als Google, KFC, Philips, Audi, Twitch, Patagonia en eBay vertrouwen op DEPT om voorop te blijven lopen. DEPT zet zich in voor een positieve impact op de planeet en is sinds 2021 Climate Neutral en B Corporation-gecertificeerd. 

www.deptagency.com 

www.devegetarischeslager.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp

20-08-2025 | 10:08:00
Een openhartig gesprek over werk, leven, verandering in het vak en de balans tussen persoonlijke groei en zakelijk succes.

NATWERK en ARTIS lanceren Pridecampagne

30-07-2025 | 13:33:18
Onder het motto Omarm je aard(e) – Love your nature vieren ARTIS en creatief bureau NATWERK seksuele diversiteit in de natuur tijdens Pride.

De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

15-07-2025 | 07:28:00
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.