Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay

eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu. 

Dentsu kwam als winnaar naar voren na een competitieve finale waarin ook uittredend bureau EssenceMediacom (GroupM) en Havas Media streden om de opdracht.

De pitch, die in april 2024 van start ging, maakte deel uit van een strategische verschuiving binnen eBay. Het bedrijf evolueert van een gedecentraliseerde marktbenadering naar een gecentraliseerd model voor haar wereldwijde marketingactiviteiten. Dit stelt eBay in staat om haar mediacapaciteiten efficiënter in te zetten en een grotere impact te maken op haar belangrijkste markten en doelcategorieën.

Beeld: depositphotos

www.dentsu.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen

03-11-2025 | 13:53:00
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director.

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media

02-10-2025 | 15:35:23
Zij start op 1 december 2025. Denise Noordermeer maakt de overstap vanuit haar functie als head of media bij Odido

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:00
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:01
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.