Dentsu wint Figo Pet pitch in Benelux en Duitsland

Media- en marketingbureau dentsu heeft de pitch van Figo Pet Insurance gewonnen. Dentsu zal Figo in Nederland, Belgie en Duitsland ondersteunen met een breed scala aan diensten, waaronder SEA, SEO, social media marketing, data-analyse, en customer experience management. De focus ligt op het realiseren van groei in klantenaantallen en het vergroten van de awareness voor dierenverzekeringen.

Samantha Bakker, Teamlead Digital Marketing bij Figo: "We waren op zoek naar een mediabureau dat ons gaat helpen om gezamenlijk onze ambitieuze groeidoelstellingen in Europa te realiseren. Dentsu overtuigde ons met een geïntegreerde aanpak, waarbij de kracht van data, customer experience en creatieve content centraal stond."

Michael Willems, Managing Director Media dentsu Benelux: "We zijn enorm trots dat we FIGO mogen verwelkomen als klant, deze pitch was ons op het lijf geschreven. Niet alleen vanwege onze expertise in digital marketing, maar ook door de gedeelde liefde voor huisdieren die duidelijk voelbaar was tijdens het hele proces."

Mark Rijsdijk, Director of Operations dentsu Benelux: "Deze samenwerking bewijst dat een persoonlijke aanpak en het realiseren van een unieke band tussen adverteerder en bureau essentieel zijn in de huidige zakelijke wereld."

www.dentsu.com

www.figopetinsurance.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie

03-04-2025 | 11:05:00
Laurent Massart, Client Partner BNL bij dentsu BENELUX, over ADNIGHT BXL

If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!

03-04-2025 | 10:41:00
Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert over ADNIGHT BXL

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid

10-03-2025 | 13:45:30
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.