Dennis Cornelisse Managing Director en Wynand Chocolaad Head of Productions NL Film
Dennis Cornelisse heeft met ingang van dit jaar de rol van Managing Director bij NL Film overgenomen van Alex Doff (COO Banijay Benelux). Dennis Cornelisse draagt nu de verantwoordelijkheid voor de algehele koers van NL Film.
Peter Lubbers, CEO Banijay Benelux over de aanstelling van Cornelisse: "Dennis is een echte vakman met diepgaande kennis van de wereld van films en dramaseries. Zijn jarenlange ervaring, trackrecord en menselijke aanpak in leiderschap maken Dennis tot de perfecte kandidaat om een positieve en vernieuwende invloed te hebben op de creatieve koers van NL Film."
Bovendien verwelkomt NL Film de recente aanwinst van Wynand Chocolaad, die per 1 januari 2024 is aangetrokken als Head of Productions. Wynand brengt een schat aan ervaring met zich mee, na een succesvolle periode van 16 jaar bij NL Film en vervolgens als Head of Productions bij Lemming Film. Naast het begeleiden van alle producties is zijn belangrijkste taak om ervoor te zorgen dat alle departementen maximaal in hun kracht staan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.
Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen