Dennis Cornelisse Managing Director en Wynand Chocolaad Head of Productions NL Film
Dennis Cornelisse heeft met ingang van dit jaar de rol van Managing Director bij NL Film overgenomen van Alex Doff (COO Banijay Benelux). Dennis Cornelisse draagt nu de verantwoordelijkheid voor de algehele koers van NL Film.
Peter Lubbers, CEO Banijay Benelux over de aanstelling van Cornelisse: "Dennis is een echte vakman met diepgaande kennis van de wereld van films en dramaseries. Zijn jarenlange ervaring, trackrecord en menselijke aanpak in leiderschap maken Dennis tot de perfecte kandidaat om een positieve en vernieuwende invloed te hebben op de creatieve koers van NL Film."
Bovendien verwelkomt NL Film de recente aanwinst van Wynand Chocolaad, die per 1 januari 2024 is aangetrokken als Head of Productions. Wynand brengt een schat aan ervaring met zich mee, na een succesvolle periode van 16 jaar bij NL Film en vervolgens als Head of Productions bij Lemming Film. Naast het begeleiden van alle producties is zijn belangrijkste taak om ervoor te zorgen dat alle departementen maximaal in hun kracht staan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen