Deadline inzenden Content Marketing | The Awards: Maandag 19 september 2022

Op maandag 19 september 2022 om 24:00 uur sluit de inschrijving voor Content Marketing | The Awards.

Let op: er wordt geen uitstel verleend, maandag 19 september is echt de laatste dag dat je cases kunt insturen voor de grootste en belangrijkste prijs voor contentmarketing.

Deelnemers uit Nederland en België zijn van harte welkom!

En omdat je nooit duidelijk genoeg kunt zijn even het volgende:

Hier vind je de gerenommeerde jury, hier vind je de categorieën waarvoor je kunt inzenden, hier vind je de geweldige cases die we tot nu toe hebben gepubliceerd - daarover het volgende: wij publiceren alle cases die worden ingestuurd maar 1) alleen een deel, niet de cijfermatige onderbouwing en 2) alleen na nadrukkelijke toestemming van de inzender. Het mag, het is geweldig, het kost niets extra maar het hoeft niet. 

De feestelijke prijsuitreiking is op 1 november 2022.

Lees alles over Content Marketing | The Awards 2022 en hoe cases in te sturen hier

We hebben voor de liefhebbers alles ook nog even op video gezet.

Kom maar door met die inzendingen!


Lees ook:

[CMTA] LBL Communicatie & Contentmarketing: Hier Kom Ik Graag

[CMTA] Wayne Parker Kent: Altijd ALDI

[CMTA] Airborne: De man met de rammelaars

[CMTA] Megawatt: #WhatTheFanta Unfolding Flavours

[CMTA] Bambuu: Verdedigen tegen hackers? Denk als een hacker!

 

Powered by Platform Content Marketing en Custo

 

Partners CMTA

 


www.cmta.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.