Belgische krant De Zondag lanceert Zondagsbrood

De Belgische krant De Zondag lanceert een eigen brood: het Zondagsbrood. Hiermee wil de wekelijkse gratis krant nog meer klanten naar de bakker krijgen. Niet enkel op zondag om hun zondagse krant op te halen, maar vanaf nu ook voor hun dagelijks Zondagsbrood.

Barbara Spyckerelle, marketingdirecteur van De Zondag: "De lancering van het Zondagsbrood is een symbiose van de jarenlange samenwerking van De Zondag met bakkers. De lezer zal aan de ontbijttafel vanaf nu niet enkel kunnen genieten van onze krant, maar ook van het lekkere Zondagsbrood."

Te koop bij bakkers

Het Zondagsbrood wordt gebakken door, en verkocht bij, ambachtelijke bakkers. Het recept en de ingrediënten laten bakkers toe om het brood te verkopen aan een competitieve prijs. De Zondag wil het Zondagsbrood een vaste waarde in het assortiment van elke ambachtelijke bakker laten worden.

Mediacampagne

Het brood kreeg een eigen logo met een mascotte die groot en klein aanspreekt. De slogan Het dagelijks brood van De Zondag maakt meteen duidelijk dat het brood elke dag verkrijgbaar is. De lancering wordt ondersteund door een brede mediacampagne in kranten, magazines, online, op radio en in de bioscopen.

www.dezondag.be

www.roularta.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Tweede Kamer stemt in met behoud verlaagd btw-tarief media, sport en cultuur

04-10-2025 | 00:42:00
De Tweede Kamer heeft vlak voor het verkiezingsreces ingestemd met het wetsvoorstel dat het verlaagde btw-tarief voor media, sport en cultuur behoudt.

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

Achttien kanshebbers op vakprijzen tijdens Mercurs 2025

02-10-2025 | 08:50:00
Voor de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar worden drie prijzen uitgereikt: een gouden, zilveren en bronzen Mercur.

Eddy Guyt: 100% Media & Partner Netwerk bouwt verder aan partnernetwerk

01-10-2025 | 22:08:00
Marketing Report is in Volendam voor een gesprek met Eddy Guyt, chief connecting officer van 100%NL Media en Partner Netwerk

Zo wordt jouw merk thuis het onderwerp van gesprek

01-10-2025 | 12:03:00
In dit artikel van DPG Grow neemt Marieke Wolthers je mee in de bevindingen en geeft adviezen waarmee jouw merk een plek verovert aan de keukentafel


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.