De Ondernemer en BusinessWise openen visual radiostudio

De Ondernemer en BusinessWise hebben een eigen visual radiostudio geopend in Mediavaert, de mediahub van DPG Media in Amsterdam. Vanuit deze studio worden live-uitzendingen verzorgd via online radio. De eerste uitzending van De Ondernemer Live vond afgelopen dinsdag plaats.

Na zes jaar live-uitzenden vanaf het Media Park in Hilversum markeert de verhuizing naar Mediavaert een nieuwe fase voor beide merken.

Ambitie om bereik te vergroten

Robert van den Ham, Director Content & Creatie bij DPG Zakelijk: "Live visual radio behoort al jaren tot ons portfolio, in goede samenwerking met New Business Radio. We zien een groeiend aantal luisteraars en kijkers online, interesse voor partnerships en ervaren ook meerwaarde vanuit marketingperspectief en relatiebeheer. Dus is een eigen studio in Mediavaert een logische, volgende stap."

Met de studio willen De Ondernemer en BusinessWise ‘kijkradio’ verder verankeren in hun multimediale strategie. Het wordt de plek voor live-programma’s, interviews met ondernemers en bestuurders, en thematische uitzendingen over innovatie, leiderschap en bedrijfsstrategie.

Kwaliteitsslag in techniek en programmering

De studio is uitgerust met de nieuwste technologie voor visual radio. De uitzendingen worden live verspreid via New Business Radio en via de online platforms en sociale kanalen van De Ondernemer en BusinessWise.

De Ondernemer Live is iedere dinsdag te beluisteren en bekijken van 11.00 tot 13.00 uur, gepresenteerd door Jonathan van Noord. In het najaar start BusinessWise met een wekelijks programma, gepresenteerd door Gerben van Driel.

www.dpgmediagroup.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten

18-09-2025 | 10:55:15
DPG Media en Albert Heijn zijn een strategische samenwerking aangegaan rond de populaire rubriek Wat eten we vandaag?

ICMA 2025 - Booty-issue Flair

17-09-2025 | 10:29:00
Flair’s Booty Issue had met deze spraakmakende cover absolute stopping power voor wie langs het tijdschriftenschap liep.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiemanager Eindredactie | Libelle

17-09-2025 | 09:08:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redactiemanager Eindredactie | Libelle - Amsterdam

ICMA 2025 - Flair als beste Print Magazine

16-09-2025 | 11:31:04
Flair richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar en daarmee bedienen we samen met onze twee zustertitels Libelle en Margriet alle vrouwen in Nederland

ICMA 2025 - 40 jaar Flair

16-09-2025 | 11:21:00
Dit jaar bekroont Flair haar 40-jarig jubileum met een inspirerende en maatschappelijk relevante samenwerking.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.