Taeke Reijenga: We maken digitale toegankelijkheid tastbaar

[Interview] Oprichter en CEO van Level Level over kennis delen en samenwerken met de markt op Agency at Night

Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night.

We spreken dit keer met Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level.

Kun jij jouw bureau introduceren?

Level Level ontwikkelt high-end WordPress platformen en biedt consultancy op het gebied van digitale toegankelijkheid. Wij combineren de hoogste kwaliteitsstandaarden met een pragmatische insteek en Rotterdamse mentaliteit. Daarbij onderscheiden we ons door onze missie om een veilig, open, toegankelijk en gebruiksvriendelijk internet voor iedereen te creëren.

Waarom doen jullie mee met Agency at Night?

In Nederland spenderen we gemiddeld 5,5 uur per dag online op websites, webshops en andere platformen maar de makers ervan zijn relatief onzichtbaar. Agency at Night is een geweldige manier om eens een kijkje achter de schermen te bieden. Het natuurlijk ook een hele laagdrempelige manier om scholieren en studenten een idee te geven van ons bureau en de fijne bedrijfscultuur. Daarnaast hopen we ook de nodige agencies te spreken die we graag op weg helpen met audits, consultancy en training op het gebied van digitale toegankelijkheid.

Hoe ziet jullie Agency at Night programma eruit?

We hebben een boordevol programma met zaken die ons aan het hart gaan

  • Melanie, Sander & Bert van Agency Engines delen om 17:30 wat er in de (agency) markt gebeurt en welke kansen zij zien
  • Mark Eijkema en Willem Godschalk nemen deel aan een paneldiscussie “Nooit meer werken met uren” geleid door de Verkenners om 18:30
  • Taeke Reijenga van Level Level staat om 19:30 stil bij de European Accessibility Act en waarom je juist moet investeren in digitale toegankelijkheid
  • Daarnaast kun je de gehele avond bij ons terecht om je eigen website testen met een gesimuleerde beperking, een heerlijke ‘Boost your Energy’ stoelmassage te ontvangen van onze masseur of een dansje te wagen in onze silent disco

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

We zoeken met name talent met een drive die aansluit op onze missie om een veilig, open, toegankelijk en gebruiksvriendelijk internet te creëren. Mensen met een intrinsieke motivatie om het web elke dag een stukje beter te maken.

Wat is het laatste nieuws?

We zitten nog maar een paar weken verwijderd van de ingang van de European Accessibility Act en ons onderzoek laat zien dat te veel organisaties er helemaal niet klaar voor zijn. Daar geven we de nodige aandacht aan bij Agency at Night.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Fusies en overnames in de agencymarkt nemen toe

04-11-2025 | 14:41:26
De M&A-markt voor digitale bureaus ontwikkelt zich in hoog tempo. Dat bleek tijdens het gezamenlijke event van Dutch Digital Agencies (DDA) en Match Plan

StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker

04-11-2025 | 14:26:00
De samenwerking viert de charme van de Eurojackpot KNVB Beker en positioneert Eurojackpot als naamgever van het toernooi.

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel

04-11-2025 | 09:24:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker

04-11-2025 | 14:26:00
De samenwerking viert de charme van de Eurojackpot KNVB Beker en positioneert Eurojackpot als naamgever van het toernooi.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.