
De hoogwaardige digitale toegankelijkheid van Level Level
Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level, over Agency at Night Rotterdam
Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night.
We spreken dit keer met Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level.
Kun jij jouw bureau introduceren?
Level Level ontwikkelt high-end WordPress platformen en biedt consultancy op het gebied van digitale toegankelijkheid. Wij combineren de hoogste kwaliteitsstandaarden met een pragmatische insteek en Rotterdamse mentaliteit. Daarbij onderscheiden we ons door onze missie om een veilig, open, toegankelijk en gebruiksvriendelijk internet voor iedereen te creëren.
Waarom doen jullie mee met Agency at Night?
In Nederland spenderen we gemiddeld 5,5 uur per dag online op websites, webshops en andere platformen maar de makers ervan zijn relatief onzichtbaar. Agency at Night is een geweldige manier om eens een kijkje achter de schermen te bieden. Het natuurlijk ook een hele laagdrempelige manier om scholieren en studenten een idee te geven van ons bureau en de fijne bedrijfscultuur. Daarnaast hopen we ook de nodige agencies te spreken die we graag op weg helpen met audits, consultancy en training op het gebied van digitale toegankelijkheid.
Hoe ziet jullie Agency at Night programma eruit?
We hebben een boordevol programma met zaken die ons aan het hart gaan
- Melanie, Sander & Bert van Agency Engines delen om 17:30 wat er in de (agency) markt gebeurt en welke kansen zij zien
- Mark Eijkema en Willem Godschalk nemen deel aan een paneldiscussie “Nooit meer werken met uren” geleid door de Verkenners om 18:30
- Taeke Reijenga van Level Level staat om 19:30 stil bij de European Accessibility Act en waarom je juist moet investeren in digitale toegankelijkheid
- Daarnaast kun je de gehele avond bij ons terecht om je eigen website testen met een gesimuleerde beperking, een heerlijke ‘Boost your Energy’ stoelmassage te ontvangen van onze masseur of een dansje te wagen in onze silent disco
Wat voor soort jong talent zoeken jullie?
We zoeken met name talent met een drive die aansluit op onze missie om een veilig, open, toegankelijk en gebruiksvriendelijk internet te creëren. Mensen met een intrinsieke motivatie om het web elke dag een stukje beter te maken.
Wat is het laatste nieuws?
We zitten nog maar een paar weken verwijderd van de ingang van de European Accessibility Act en ons onderzoek laat zien dat te veel organisaties er helemaal niet klaar voor zijn. Daar geven we de nodige aandacht aan bij Agency at Night.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jur Baart: 25.360 reclamebureaus
JK Group lanceert UV-vrij alternatief met NEEW
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Front-end Developer
PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen
[The List] Design Bridge and Partners
Gepubliceerd door: Bas Vlugt