De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4

De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel  tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials uit het laatste kwartaal van 2024 maken kans op de publieksprijs. 

In alfabetische volgorde: 

Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Whamster'

HEMA & Hotel L'Amour met 'Sint komt naar HEMA dit jaar'

HEMA & Hotel L'Amour met 'Kerst Takkie en Siepie'

Jumbo & Hotel L'Amour met 'Kerst voor elkaar'

Jumbo & Hotel L'Amour met 'Oud & Nieuw voor elkaar'

Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Iedereen verdient een mooie kerst!'

Leescoalitie & Alfred International met 'Wie leest heeft een mooi verhaal'

Ministerie van Infrastructuur & Waterstaat met 'Top, jij blijft Bob!'

-

Prijsvrij met 'Dat zijn wij gewoon zelf, hè'

Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geef elkaar een beetje geluk'

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Social (Client) Solutions Manager

03-12-2025 | 07:54:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Social (Client) Solutions Manager - Amsterdam (Hybrid)

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam

Niek van Bemmel: Hout is goud bij Hart Voor De Zaak

12-11-2025 | 11:17:00
Van Bemmel vertelt over zijn loopbaan, de missie van het bureau en campagnes waarmee het bureau maatschappelijke impact maakt.

Marco van de Lisdonk: Tv-budgetten verschuiven naar online video

12-11-2025 | 08:29:00
Marco van de Lisdonk, verantwoordelijk voor de Nederlandse activiteiten van Ad-techbedrijf Channel Factory, in gesprek met Bas Vlugt.

Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op

21-10-2025 | 08:43:34
Uit onderzoek van technologie- en dataplatform Channel Factory blijkt dat steeds meer consumenten hun cadeaus al aanschaffen tijdens Black Friday.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.