De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4

De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel  tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials uit het laatste kwartaal van 2024 maken kans op de publieksprijs. 

In alfabetische volgorde: 

Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Whamster'

HEMA & Hotel L'Amour met 'Sint komt naar HEMA dit jaar'

HEMA & Hotel L'Amour met 'Kerst Takkie en Siepie'

Jumbo & Hotel L'Amour met 'Kerst voor elkaar'

Jumbo & Hotel L'Amour met 'Oud & Nieuw voor elkaar'

Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Iedereen verdient een mooie kerst!'

Leescoalitie & Alfred International met 'Wie leest heeft een mooi verhaal'

Ministerie van Infrastructuur & Waterstaat met 'Top, jij blijft Bob!'

-

Prijsvrij met 'Dat zijn wij gewoon zelf, hè'

Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geef elkaar een beetje geluk'

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op

21-10-2025 | 08:43:34
Uit onderzoek van technologie- en dataplatform Channel Factory blijkt dat steeds meer consumenten hun cadeaus al aanschaffen tijdens Black Friday.

Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders

09-10-2025 | 15:25:19
De lijst bevat zorgvuldig geselecteerde YouTube-kanalen die positief bijdragen aan de mentale gezondheid, waardoor merken veilig kunnen adverteren naast content van therapeuten, ervaringsdeskundigen en hulporganisaties.

Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase

30-09-2025 | 09:25:00
Adverteerders kunnen eerder in het aankoopproces concrete leads vastleggen, in plaats van wanneer consumenten een merk actief zoeken.

Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory

26-09-2025 | 13:54:00
Tijdens DMEXCO 2025 sprak Bas Vlugt met Marco van de Lisdonk, Head of Sales bij Channel Factory.

Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata

19-09-2025 | 12:53:00
Nederlanders besteden steeds meer tijd op YouTube, maar een groot deel heeft geen goed beeld van het eigen kijkgedrag.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.