
De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials uit het laatste kwartaal van 2024 maken kans op de publieksprijs.
In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Whamster'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Sint komt naar HEMA dit jaar'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Kerst Takkie en Siepie'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Kerst voor elkaar'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Oud & Nieuw voor elkaar'
Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Iedereen verdient een mooie kerst!'
Leescoalitie & Alfred International met 'Wie leest heeft een mooi verhaal'
Ministerie van Infrastructuur & Waterstaat met 'Top, jij blijft Bob!'
-
Prijsvrij met 'Dat zijn wij gewoon zelf, hè'
Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geef elkaar een beetje geluk'
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory
Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Client Solution Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers