De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials uit het laatste kwartaal van 2024 maken kans op de publieksprijs.
In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Whamster'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Sint komt naar HEMA dit jaar'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Kerst Takkie en Siepie'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Kerst voor elkaar'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Oud & Nieuw voor elkaar'
Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Iedereen verdient een mooie kerst!'
Leescoalitie & Alfred International met 'Wie leest heeft een mooi verhaal'
Ministerie van Infrastructuur & Waterstaat met 'Top, jij blijft Bob!'
-
Prijsvrij met 'Dat zijn wij gewoon zelf, hè'
Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geef elkaar een beetje geluk'
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory
Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers