De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials uit het laatste kwartaal van 2024 maken kans op de publieksprijs.
In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Whamster'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Sint komt naar HEMA dit jaar'
HEMA & Hotel L'Amour met 'Kerst Takkie en Siepie'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Kerst voor elkaar'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Oud & Nieuw voor elkaar'
Kruidvat & DDB Amsterdam met 'Iedereen verdient een mooie kerst!'
Leescoalitie & Alfred International met 'Wie leest heeft een mooi verhaal'
Ministerie van Infrastructuur & Waterstaat met 'Top, jij blijft Bob!'
-
Prijsvrij met 'Dat zijn wij gewoon zelf, hè'
Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geef elkaar een beetje geluk'
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Niek van Bemmel: Hout is goud bij Hart Voor De Zaak
Marco van de Lisdonk: Tv-budgetten verschuiven naar online video
Onderzoek Channel Factory: kerstinkopen schuiven op
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers