
[De Boardroom] Aflevering 1: Is het bureaumodel ten einde?
De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Tjalke Bredenoord (Head of Digital & Media bij Arla Foods) en Baba Touré (CEO van Home Agency) over onder meer: Hoe houdbaar is het huidige bureaumodel nog? Nemen socials het marketingvak over? En hebben AI-influencers de toekomst? Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan?
Beluister hier de eerste aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de vodcast:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Whazzup?! in Media #8: Politiek en media in balans
Whazzup?! in Media #7: AI-Shift - De strijd om traffic
MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs
Snakeware: AI-chantage
Stichting ALS, Boldking, Albert Heijn en Michel Tiggelman winnen bij Audify Awards
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert