
[De Boardroom] Is het vak te gespecialiseerd geworden?
De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Antoinette Hoes (Eigenaar Hoes Strategy) en Micha Medendorp (CEO Marie-Stella-Maris) over onder meer:
- Is het vak te gespecialiseerd geworden?
- Wat is nog de marketingwaarde van een B Corp?
- Wordt de kracht van brand experiences genoeg benut?
- Wat zeggen recente onderzoeken?
- Welke trends zien we hierbij in de markt?
- En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan?
Beluister hier de derde aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de vodcast:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Zijn community's de nieuwe socials?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Stacey Rookhuizen en Herbert Visser
[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld
DPG Media heeft het spel slim gespeeld en de benodigde toestemming van mededingingsautoriteit ACM binnen om RTL Nederland over te nemen. ACM spreekt van strenge voorwaarden en betrokkenen hebben het erover dat dit soort voorwaarden uitzonderlijk zijn
Voetbal International en Libelle lanceren podcast
In aanloop naar het EK voetbal voor vrouwen bundelen Voetbal International en Libelle hun krachten in de vijfdelige podcastserie VIBELLE Podcast
Interviews Cannes Lions op Marketing Report en Springcast
Vanuit Cannes werden dagelijks interviews uitgezonden met professionals uit de creatieve en marketingwereld.
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Reinier Steures zit ontspannen in de bioscoop van Bruut wanneer hij met Peter Wybenga in gesprek gaat over recente ontwikkelingen bij het bureau.
Gepubliceerd door: Daan Dekkers