[De Belofte 2023] Wendy Pouw over Florian Toen

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Wendy Pouw is Florian Toen, Programmatic Specialist bij Publicis Groupe

Digital adverteren

Florian Toen is inhoudelijk sterk en een heel fijne collega. Als digitaal (programmatic) specialist is hij bekend met alle mogelijkheden om digitaal te adverteren, zowel op strategisch, operationeel als technisch vlak. Dit zorgt ervoor dat hij vanaf het moment van campagnebriefing een open en eerlijk gesprek voert over de verwachtingen en mogelijkheden voor de adverteerder. Hierdoor is hij een zeer gewaardeerde sparringpartner voor onze klanten en partners. Daarnaast schroomt hij niet om de nieuwste mogelijkheden in te zetten om zo extra learnings en voordelen voor adverteerders te realiseren. Ook schroomt hij niet om deze ervaringen en learings rijkelijk te delen met zijn collega’s.

Rust en controle

Ondanks de dynamische omgeving die we kennen uit onze industrie, straalt Florian op de werkvloer altijd rust en controle uit. Deze rust en controle zorgen ervoor dat hij altijd tijd kan vrijmaken voor het oplossen van een campagne-uitdaging of een snelle brainstorm. Dit in combinatie met zijn eagerness om zichzelf, maar ook adverteerders naar het volgende niveau te tillen is aanstekelijk en vertaalt zich continue in positieve beoordelingen vanuit klanten. Ook intern is dit opgemerkt en is Florian onlangs verkozen om deel te nemen tot ons interne Talent Programma Rainmakers

Florian is twee jaar geleden binnengekomen als Programmatic Campaign Manager en is inmiddels Media Consultant binnen het APEX team van Publicis. Hij werkt ruim drieënhalf jaar binnen ons mooie media vak. 

www.publicisgroupe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars

11-06-2025 | 14:35:00
Publicis Groupe neemt het wereldwijde mediabudget van Mars over van WPP. De overeenkomst, ter waarde van ongeveer 1,7 miljard dollar

Boost je Buurt-campagne in samenwerking met Publicis Groupe

10-06-2025 | 12:13:00
Gemeente Amsterdam is gestart met de derde editie van Boost je Buurt, een campagne die lokale impactondernemers in de stad ondersteunt.

Kika Douglas en Karen Ballenden versterken LePub Amsterdam

10-06-2025 | 11:55:00
LePub Amsterdam heeft twee functies binnen het bureau ingevuld. Kika Douglas is aangesteld als CCO en Karen Ballenden als General Manager

ADsterdam Creativity Festival maakt programma bekend

05-06-2025 | 15:25:20
Het evenement vindt op 27 juni plaats bij LIEF in Sloterdijk Amsterdam en wordt georganiseerd door Publicis Groupe

LU en Tim Senders starten videoserie over student en welzijn

04-06-2025 | 14:57:54
Tijdens de Week van de Mentale Gezondheid zetten Tim Senders en koekjesmerk LU zich in voor het welzijn van studenten. In een videoserie op social media

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.