
Daphne Deckers wordt vaste columnist bij Libelle
Daphne Deckers gaat vanaf editie 36 wekelijks schrijven voor Libelle. Uit lezersonderzoek bleek dat zij hoog op het verlanglijstje stond van de lezers. Vanaf 2 september verschijnt haar eerste bijdrage.
In haar columns behandelt Deckers uiteenlopende onderwerpen, van actualiteit tot persoonlijke belevenissen. Daarmee sluit zij aan bij de herkenbare toon waar het blad om bekendstaat.
Eerste column en rubrieken in editie 36
Het eerste werk van Deckers is al te lezen op Libelle.nl. In hetzelfde nummer introduceert het blad ook enkele rubrieken, waaronder Vraag het de dokter (medische informatie), Snel en makkelijk (recepten) en Samen werken (over favoriete collega’s).
Daphne Deckers: "Ik heb er veel zin in om als columnist te schrijven voor Libelle - een weekblad dat er al decennialang in slaagt haar lezers te blijven verrassen en hun leven te verrijken. Columns schrijven is één van mijn grote liefdes, en ik ben blij dat ik dit in zo’n positieve en inspirerende omgeving mag gaan doen."
Hoofdredacteur: "Ze past perfect bij ons blad"
Hilmar Mulder: "Bij onze Zomerweek en Winterfair trekt Daphne altijd volle zalen en weet ze te boeien met haar verhalen en haar eigen kijk op het leven. Haar scherpe humor en warme, persoonlijke benadering spreekt mensen écht aan; ze zorgt steevast voor een lach en soms een traan. Ze past perfect in ons rijtje andere bekende columnisten, waaronder Roos Schlikker, Nico Dijkshoorn en Sylvia Witteman. We zijn ontzettend trots dat Daphne haar stem vanaf nu wekelijks in Libelle laat horen."
De eerste column van Deckers verschijnt in Libelle 36. Het magazine ligt vanaf dinsdag 2 september bij abonnees en is vanaf donderdag 4 september verkrijgbaar in de winkel en via Kiosk.nl.
Foto: Yvette Kulkens
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
De helft van de Nederlanders verlaagt kledingbudget
[Vacatures] DPG Media zoekt een Management Assistent Hoofdredactie Trouw
[Vacatures] DPG Media zoekt een Visual Storyteller
Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag
Zeetours boekt succes met radiocampagne op Qmusic en JOE
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert