Daphne Deckers wordt vaste columnist bij Libelle

Daphne Deckers gaat vanaf editie 36 wekelijks schrijven voor Libelle. Uit lezersonderzoek bleek dat zij hoog op het verlanglijstje stond van de lezers. Vanaf 2 september verschijnt haar eerste bijdrage.

In haar columns behandelt Deckers uiteenlopende onderwerpen, van actualiteit tot persoonlijke belevenissen. Daarmee sluit zij aan bij de herkenbare toon waar het blad om bekendstaat.

Eerste column en rubrieken in editie 36

Het eerste werk van Deckers is al te lezen op Libelle.nl. In hetzelfde nummer introduceert het blad ook enkele rubrieken, waaronder Vraag het de dokter (medische informatie), Snel en makkelijk (recepten) en Samen werken (over favoriete collega’s).

Daphne Deckers: "Ik heb er veel zin in om als columnist te schrijven voor Libelle - een weekblad dat er al decennialang in slaagt haar lezers te blijven verrassen en hun leven te verrijken. Columns schrijven is één van mijn grote liefdes, en ik ben blij dat ik dit in zo’n positieve en inspirerende omgeving mag gaan doen."

Hoofdredacteur: "Ze past perfect bij ons blad"

Hilmar Mulder: "Bij onze Zomerweek en Winterfair trekt Daphne altijd volle zalen en weet ze te boeien met haar verhalen en haar eigen kijk op het leven. Haar scherpe humor en warme, persoonlijke benadering spreekt mensen écht aan; ze zorgt steevast voor een lach en soms een traan. Ze past perfect in ons rijtje andere bekende columnisten, waaronder Roos Schlikker, Nico Dijkshoorn en Sylvia Witteman. We zijn ontzettend trots dat Daphne haar stem vanaf nu wekelijks in Libelle laat horen."

De eerste column van Deckers verschijnt in Libelle 36. Het magazine ligt vanaf dinsdag 2 september bij abonnees en is vanaf donderdag 4 september verkrijgbaar in de winkel en via Kiosk.nl.

Foto: Yvette Kulkens

www.libelle.nl

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor

24-11-2025 | 07:41:00
Qmusic is per direct op zoek naar Video-Editor - Amsterdam

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Whazzup?! in Media #10: Is Nederland klaar voor social commerce?

20-11-2025 | 13:46:00
In de 10e aflevering van Whazzup?! in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de opkomst van social commerce in Nederland

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.