Daphne Deckers wordt vaste columnist bij Libelle

Daphne Deckers gaat vanaf editie 36 wekelijks schrijven voor Libelle. Uit lezersonderzoek bleek dat zij hoog op het verlanglijstje stond van de lezers. Vanaf 2 september verschijnt haar eerste bijdrage.

In haar columns behandelt Deckers uiteenlopende onderwerpen, van actualiteit tot persoonlijke belevenissen. Daarmee sluit zij aan bij de herkenbare toon waar het blad om bekendstaat.

Eerste column en rubrieken in editie 36

Het eerste werk van Deckers is al te lezen op Libelle.nl. In hetzelfde nummer introduceert het blad ook enkele rubrieken, waaronder Vraag het de dokter (medische informatie), Snel en makkelijk (recepten) en Samen werken (over favoriete collega’s).

Daphne Deckers: "Ik heb er veel zin in om als columnist te schrijven voor Libelle - een weekblad dat er al decennialang in slaagt haar lezers te blijven verrassen en hun leven te verrijken. Columns schrijven is één van mijn grote liefdes, en ik ben blij dat ik dit in zo’n positieve en inspirerende omgeving mag gaan doen."

Hoofdredacteur: "Ze past perfect bij ons blad"

Hilmar Mulder: "Bij onze Zomerweek en Winterfair trekt Daphne altijd volle zalen en weet ze te boeien met haar verhalen en haar eigen kijk op het leven. Haar scherpe humor en warme, persoonlijke benadering spreekt mensen écht aan; ze zorgt steevast voor een lach en soms een traan. Ze past perfect in ons rijtje andere bekende columnisten, waaronder Roos Schlikker, Nico Dijkshoorn en Sylvia Witteman. We zijn ontzettend trots dat Daphne haar stem vanaf nu wekelijks in Libelle laat horen."

De eerste column van Deckers verschijnt in Libelle 36. Het magazine ligt vanaf dinsdag 2 september bij abonnees en is vanaf donderdag 4 september verkrijgbaar in de winkel en via Kiosk.nl.

Foto: Yvette Kulkens

www.libelle.nl

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Whazzup?! in Media #9: Media in de verkiezingsstrijd

31-10-2025 | 08:00:00
In deze aflevering buigen René Zeedijk en Roger Verdurmen zich over de polarisatie binnen het politieke landschap en de rol van media hierin.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven

[Vacatures] DPG Media zoekt een Operationeel Projectmanager Magazines

30-10-2025 | 08:56:00
DPG Media is per direct op zoek naar Operationeel Projectmanager Magazines (7 maanden) - Amsterdam

DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager

28-10-2025 | 17:14:00
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.

Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot

28-10-2025 | 11:17:00
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.