Daelmans Stroopwafels kiest voor Blauw Gras en IM Lounge

Na een intensief pitch traject heeft de stroopwafel gigant Daelmans gekozen voor social-first creative agency Blauw Gras en mediabureau IM Lounge. Beide bureaus zijn onderdeel van Ace. Blauw Gras en IM Lounge ondersteunen het familiebedrijf met de verdere uitrol van de stroopwafel in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Met 140 miljoen stroopwafels is Daelmans wereldwijd het bekendste merk, met deze samenwerking wil zij deze positie nog verder uitbouwen.

Rianne van de Ven, Marketing Manager van Daelmans over de samenwerking met Blauw Gras en IM Lounge: “We hebben gekeken welk bureau het beste kan helpen bij de internationale expansie van Daelmans Stroopwafels. Blauw Gras heeft ons het meest verrast met een opvallende merkstrategie, uitdagende creatieve concepten en een slimme media-aanpak. We kijken ernaar uit om met hen samen te werken.”

Wouter Glaser, Managing Director bij Blauw Gras, is blij met de samenwerking. “Een dergelijke internationale opdracht ontvang je niet iedere dag. Wanneer krijg je als bureau nou de kans om een oer-Hollands product naar de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk te brengen? Een mooie, uitdagende opdracht waarbij we Daelmans Stroopwafels internationale faam gaan geven. Daar hebben we zin in!”

www.blauw-gras.com

www.imlounge.nl

www.daelmansbanket.nl

Lees ook:

Winnaars The Best Social Awards 2025

07-02-2025 | 09:00:00
De grote winnaars van de avond zijn onder andere GoSpooky, die meerdere prijzen in de wacht sleepte en HEMA

ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

28-01-2025 | 11:25:00
De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht

TBWA\NEBOKO creëert campagne voor terugkeer Chicken Sensation bij McDonald's

07-01-2025 | 13:44:00
TBWA\NEBOKO ontwikkelde de campagne waarin de rol van fans centraal staat, van oproepen op social media tot hun zichtbaarheid in de nieuwste commercial.

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Creative

16-10-2024 | 08:30:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Creative - Fulltime (36/40 uur)

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Sr. Project Manager

24-09-2024 | 15:31:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Sr. Project Manager -Fulltime · Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.