CSDM introduceert podcast DOOH Today: BRO Next voor de (D)OOH-markt

In de eerste aflevering van de serie CSDM Podcasts DOOH Today wordt ingegaan op de lancering van BRO Next.

Wat zijn de achtergronden van dit uitgebreide en geavanceerde bereiksonderzoek? Hoe kwam het tot stand? Op welke pijlers rust BRO Next? Wat is de betekenis ervan voor de (D)OOH-markt? Wat waren de eerste reacties? En welke interessante updates zijn er op termijn nog te verwachten?

Swantje Brennecke directeur van JIC BRO, Sten Ouderdorp van CSAT DATA en lid van de Technische Commissie van het BRO en Nathan van Gisbergen van CSDM sales praten erover. Presentatie is in handen van Oscar Steens van CSDM communicatie.

Verder bespreekt CSDM-COO Mark Veenman, in de vaste rubriek CSDM Update, de ontwikkelingen binnen CS Digital Media. Deze keer over de reclameconcessie van het metronetwerk in Rotterdam, de uitbreiding van reclamemogelijkheden in Amsterdam en waarom CSDM zich heeft aangesloten bij BRO.

www.csdigitalmedia.nl

www.buitenreclame-onderzoek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video

22-05-2025 | 14:28:00
Het event vond plaats bij Bernie’s op Circuit Zandvoort en bracht vakgenoten samen rond thema’s als CTV, YouTube en Digital Out of Home (DOOH).

Campagne Oreo in beeld op stationsschermen CS Digital Media

14-05-2025 | 13:06:00
Campagne Oreo in beeld op stationsschermen CS Digital Media. SuperHeroes ontwikkelt opvallende uiting op Triple schermen

Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend

08-05-2025 | 11:21:00
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven

De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend

24-04-2025 | 09:18:00
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.

DOOH als alternatief bieden voor big tech

27-02-2025 | 13:31:00
Mark Veenman is COO van DOOH-exploitant CS Digital Media. Wij spreken hem over de toekomst van Digital Out-of-Home Advertising en de rol van AI

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.