CSDM introduceert podcast DOOH Today: BRO Next voor de (D)OOH-markt
In de eerste aflevering van de serie CSDM Podcasts DOOH Today wordt ingegaan op de lancering van BRO Next.
Wat zijn de achtergronden van dit uitgebreide en geavanceerde bereiksonderzoek? Hoe kwam het tot stand? Op welke pijlers rust BRO Next? Wat is de betekenis ervan voor de (D)OOH-markt? Wat waren de eerste reacties? En welke interessante updates zijn er op termijn nog te verwachten?
Swantje Brennecke directeur van JIC BRO, Sten Ouderdorp van CSAT DATA en lid van de Technische Commissie van het BRO en Nathan van Gisbergen van CSDM sales praten erover. Presentatie is in handen van Oscar Steens van CSDM communicatie.
Verder bespreekt CSDM-COO Mark Veenman, in de vaste rubriek CSDM Update, de ontwikkelingen binnen CS Digital Media. Deze keer over de reclameconcessie van het metronetwerk in Rotterdam, de uitbreiding van reclamemogelijkheden in Amsterdam en waarom CSDM zich heeft aangesloten bij BRO.
www.buitenreclame-onderzoek.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mark Veenman: Metro geeft adverteerders een captive audience
Ad the Museum tijdens Museumnacht met CS Digital Media en Marketing Report
CS Digital opent ADE in metrostation Amsterdam CS
Disney en CS Digital Media lanceren Tron-campagne in metro
Museumnacht: Laat jouw AI-kunst zien op groot scherm
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers