Colourcake gaat aan de slag voor The Social Hub

The Student Hotel wordt The Social Hub. Met nog steeds hetzelfde credo: studenten verdienen beter — maar met meer focus op het verbeteren van de samenleving en geïnspireerd door haar gemeenschap zal The Social Hub deze boodschap verspreiden met behulp van Colourcake. 

Look & feel contentserie

Voor de pitch werd Colourcake gevraagd om een look & feel te creëren voor een contentserie die de eetcultuur van San Sebastian belicht en tegelijkertijd boekingen voor het nieuwe hotel promoot. Daarnaast moest Colourcake deze sub-identiteit vertalen naar consistent design en copy voor een eDM (marketing e-mail), een blogpagina en verschillende website onderdelen.

Rose Donohoe, Head of Inbound Marketing bij The Social Hub: "Na onze rebranding, wilden we een bureau om onze contentmarketing naar een hoger niveau te tillen. Colourcake trok ons over de streep met hun ontwerpvisie, originele aanpak en leuke team en won daarmee de pitch."

Merkidentiteit en community versterken

Colourcake gaat maandelijks samenwerken met het digitale content team van The Social Hub, biedt begeleiding, produceert creatieve content en voert campagnes uit.

Ischa Moonen, Creative Director van Colourcake: "We zijn enthousiast om samen te werken met The Social Hub en hun merkbeleving naar nieuwe hoogtes te brengen. Ons doel is om door middel van co-creatie sterke concepten te ontwikkelen die de identiteit van het merk en hun community versterken, terwijl we betrokkenheid en merkgroei stimuleren."

De campagne Lost & Found is zojuist live gegaan.

www.colourcake.com

www.thesocialhub.co

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.