CMOtalk introduceert CMOtalk/Next voor toekomstige CMO's

CMOtalk kondigt de lancering van CMOtalk/Next aan. Een community die zich richt op de nieuwe generatie CMO’s, met als doel een brug te slaan tussen ervaren bestuurders en veelbelovende marketingleiders.

CMOtalk/Next is het platform waarin senior marketeers, merk- en communicatiemanagers worden gekoppeld aan ervaren CMO’s met veel kennis en een uitstekend netwerk. De community zorgt voor een inspirerende dynamiek met frisse inzichten. CMOtalk/Next richt zich op next CMO's in de marketing: leidinggevenden met minimaal acht jaar ervaring bij topadverteerders of scale-ups, die budgetverantwoordelijkheid dragen en actief bijdragen aan het vakgebied via publicaties of keynotes. Een positieve instelling en de wil om bij te dragen aan de community zijn essentieel.

Klaas Weima, Founder CMOtalk: "CMOtalk/Next symboliseert de cyclus van continuïteit en innovatie binnen onze community. Door de kennis en ervaring door te geven, zorgen we ervoor dat ons vakgebied zich blijft ontwikkelen met nieuwe inzichten."

Door de marketingbestuurders van vandaag en morgen met elkaar te verbinden, versterken we de hele marketingindustrie. Zo draagt CMOtalk/Next direct bij aan de missie van CMOtalk: marketing op het hoogste niveau binnen organisaties bestendigen. Aanmelden met early bird-korting kan op community.cmotalk.nl/next.

Ard Bossema, CMO EMEA & America's Asahi Group: "For me personally, CMOtalk is THE way to talk to a diverse group of highly experienced marketers about our profession, exchange experiences and be inspired about the latest trends and developments. Klaas and his team have been very successful for several years in bringing together a high-quality group of beautiful people and this is reflected in the commitment of everyone. I am therefore convinced that CMOtalk/Next can have the same function for future marketing directors. Come and join us!"

Yvonne Nassar, Head of Marketing & Communication at Van Gogh Museum: "CMOtalk brings marketing executives together and repeatedly puts current marketing dilemmas on the agenda, high-quality speakers and an open conversation about concrete next practices. In addition, it is an energetic, informal network. It’s great that the community is now expanding to a new group for novice marketing leaders."

Ralph Rijks, CMO HelloFresh: "As a CMO, I strongly believe in the power of collaboration, inspiration and knowledge sharing. CMOtalk/Next offers a unique opportunity for current and future CMOs to learn from the best in the field. Without a doubt, I recommend CMOtalk/Next as a valuable step in the career of any marketing leader."

www.cmotalk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink

14-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20

13-06-2025 | 12:13:00
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd

Dutch PR Awards 2025 - Bjorn Rosner over Nederlandse Loterij

13-06-2025 | 11:03:00
Bjorn Rosner is woordvoerder bij Nederlandse Loterij. Hij is genomineerd voor PR Talent van het Jaar 2025

Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip

13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma

13-06-2025 | 08:51:00
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de eerste dag van het congres.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.