Closed on Monday ontwikkelt campagne GiftShift

GiftShift introduceert een donatieplatform dat jongeren in Nederland de mogelijkheid biedt om met één enkele bijdrage meerdere goede doelen te steunen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Closed on Monday.

Een shift in geven

GiftShift geeft donateurs controle over waar hun geld naartoe gaat, zonder gedoe met langdurige verplichtingen of een overvloed aan communicatie van goede doelen. Jelle Heijman, oprichter van GiftShift: "Door krachten te bundelen maken we echte impact mogelijk."

Tim Visser, creatief bij Closed on Monday: "Met GiftShift geven we jongeren niet alleen de regie over hun donaties, maar creëren we samen een beweging. Juist nu, in deze uitdagende tijden, vergroten we onze positieve invloed door onze krachten te bundelen."

www.closedonmonday.studio

www.giftshift.org

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

Dawn aan de slag voor Natwerk

16-06-2025 | 15:11:00
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman

16-06-2025 | 14:17:00
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.

[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie

16-06-2025 | 10:33:10
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)

Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie

16-06-2025 | 10:04:00
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.