Clear Channel Nederland versterkt programmatic portfolio met Vistar

Clear Channel Nederland start een samenwerking Vistar Media waarbij hun supply-side platform wordt toegevoegd aan de systemen van Clear Channel. Deze strategische toevoeging stelt marketeers in staat om gerichte en relevante campagnes te plannen, activeren en meten op de digital inventory van Clear Channel.

De samenwerking tussen Clear Channel en Vistar Media vormt een verdere uitbreiding op bestaande SSP-samenwerkingen via Clear Channel’s LaunchPAD, waardoor een dynamische multi-SSP oplossing verder wordt versterkt. Adverteerders krijgen hierdoor toegang tot een breed scala aan mogelijkheden voor programmatic inkoop. Deze groei in het programmatic aanbod opent mogelijkheden voor adverteerders om doeltreffende en op maat gemaakte campagnes te ontwikkelen, waarbij zij gebruikmaken van de kracht van programmatic advertising.

Wierish Debipersad: "Onze recente samenwerking met Vistar Media, in aanvulling op Hivestack en Broadsign Reach, versterkt ons bestaande programmatic aanbod via LaunchPAD. Hierdoor krijgen zowel nieuwe als bestaande adverteerders toegang tot onze uitgebreide DOOH-inventory, realtime campagnetracking en inkoopopties gebaseerd op datatriggers."

Diederick Ubels: "Door deze samenwerking versterken we de positie van de Vistar OOH-marktplaats in Nederland en Europa. Onze ambitie is om technisch, creatief en operationeel programmatic DOOH op lokaal niveau te optimaliseren
en zo meer waarde te genereren voor adverteerders en bureaus. Het feit dat we Clear Channel nu kunnen integreren in deze marktplaats, is een fantastische ontwikkeling!"

www.clearchannel.nl

www.vistarmedia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Customer Success

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] [Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Creative

18-11-2025 | 08:55:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Creative bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

[Vacatures] Bauer Media Outdoor Nederland zoekt een Sales Support

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.