Charlotte Grotenhuis benoemt tot Partnership Director bij MassiveMusic

MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op, die de overstap maakt naar MassiveMusic New York om daar de Partnerships te gaan leiden. 

Charlotte Grotenhuis brengt ruim vijftien jaar ervaring mee op het gebied van partnerships en merkactivaties. Bij StudioM leidde ze als Branded Content Director een team dat content-samenwerkingen opzet. Bij Playground, het activatie label van ID&T, ontwikkelde ze strategieën voor muziek- en festivalcampagnes voor merken als Samsung en Lipton. Eerder in haar carrière was ze verantwoordelijk voor partnerships bij Radio 538 en vervulde ze merk-communicatiefuncties bij DIAGEO en GLS.

Merk-denker met oog voor impact

Charlotte Grotenhuis: "Uiteindelijk draait het erom merken te helpen impact te maken bij hun community. Een emotionele band opbouwen die leidt tot merkvoorkeur. En met welk middel kun je dat nou beter doen dan met de kracht van muziek? MassiveMusic is als geen ander in staat om samen met merken muziek- en sonic branding strategieën te ontwikkelen én deze briljant uit te voeren. Ze waren de eerste en blijven de beste.”

Becky Löwe, Managing Director bij MassiveMusic Amsterdam: “In een tijd waarin merken steeds vaker zoeken naar strategische muziekoplossingen om hun marketingimpact te vergroten, is de expertise die Charlotte meebrengt van onschatbare waarde voor ons team. Dankzij haar ervaring aan zowel de klant- als bureauzijde heeft Charlotte een scherp inzicht in de dynamiek van beide werelden. Dit stelt haar in staat om effectieve, doelgerichte en strategisch onderbouwde samenwerkingen op te bouwen tussen merken en hun agencies.”

Hans Brouwer, oprichter van MassiveMusic: “Toen ik opnieuw met Charlotte sprak en hoorde dat ze openstond voor een nieuwe uitdaging, wist ik meteen dat ze perfect bij MassiveMusic zou passen. Soms weet je dat gewoon.”

www.massivemusic.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Songtradr brengt muziekbedrijven samen onder MassiveMusic

11-06-2025 | 09:00:00
Met deze bundeling ontstaat één geïntegreerd aanbod voor merken, bureaus en platforms die muziek strategisch willen inzetten.

MassiveMusic ontwikkelt nieuwe wereldwijde sound van Nutella

05-02-2025 | 09:46:00
MassiveMusic, onderdeel van Songtradr, kondigt de samenwerking aan met Nutella, voor de creatie van The Sound of Nutella.

MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados

31-01-2025 | 12:37:00
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.

Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer

08-01-2025 | 13:53:00
Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland.

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.