
Centercom wint 2 signs-concessie Tilburg
Centercom Buitenreclame heeft de concessie Tilburg gewonnen als het gaat om 250 2-signs buitenreclame van lantaarnpalen. Centercom zal per 1 maart 2024 kunnen starten. ESH (Event Support Holland) was tot nu toe de concessiehouder.
Zowel commerciële als culturele campagnes zijn mogelijk. Naast de concessie in Tilburg heeft Centercom ook zijn eigen netwerk in Tilburg dat bestaat uit 375 A0 frames. Centercom heeft in Nederland ruim 38.000 reclamevakken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Alfred lanceert ASN Bank-campagne Nu al zin in morgen
Met de merkbelofte Goed voor jou. Goed voor de toekomst richt ASN Bank zich op klanten die bewust willen omgaan met hun geld
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.
Ocean Outdoor gaat led-gevel Ziggo Dome exploiteren
Ocean Outdoor voegt met de Ziggo Dome een locatie toe aan zijn internationale portfolio van digitale schermen op prominente plekken
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk. OptimO bereikt wekelijks vijf miljoen winkelbezoekers
Gepubliceerd door: David de Jong