
Centercom wint 2 signs-concessie Tilburg
Centercom Buitenreclame heeft de concessie Tilburg gewonnen als het gaat om 250 2-signs buitenreclame van lantaarnpalen. Centercom zal per 1 maart 2024 kunnen starten. ESH (Event Support Holland) was tot nu toe de concessiehouder.
Zowel commerciële als culturele campagnes zijn mogelijk. Naast de concessie in Tilburg heeft Centercom ook zijn eigen netwerk in Tilburg dat bestaat uit 375 A0 frames. Centercom heeft in Nederland ruim 38.000 reclamevakken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Centercom lanceert propositie voor (D)OOH-campagnes
Met deze uitbreiding biedt het bedrijf adverteerders nu zowel traditionele als digitale oplossingen binnen één aanpak.
SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.
Nijmegen en Delft willen ook reclamebeperking buitenreclame
In navolging van Den Haag, Utrecht en Haarlem hebben ook de gemeenteraden van Nijmegen en Delft het verzoek gedaan om reclameverboden in de openbare ruimte in te stellen voor fosiele reclames
Ocean Outdoor organiseert Mud Masters-borrel
De deelnemers leggen tijdens de Mud Masters Haarlemmermeer een uitdagend parcours af.
Bauer Media Outdoor breidt NextGen-netwerk uit
Bauer Media Outdoor heeft het NextGen netwerk uitgebreid naar meer dan 300 onderwijsinstellingen in Nederland.
Gepubliceerd door: David de Jong