Centercom buitenreclame wint concessie Nissewaard

Centercom Buitenreclame heeft de concessie Nissewaard gewonnen. In de Gemeente Nissewaard zijn er in totaal 115 2-signs verspreid over de gemeente. De serie groottes die in te boeken zijn: 10-15-25 2-signs.

Hoog bereik en interessante spreiding

Er staan 14 2-signs in de omliggende dorpen van Spijkenisse, een deel is hiervan in te boeken via een speciaal ingerichte serie van 10 2-signs. De dorpen zijn Geervliet, Heenvliet, Abbenbroek en Zuidland. Dit is de oude gemeente Bernisse.

Otto de Weerdt en Micha Gollmer zijn de accountmanagers van deze regio.

Met 38.000 reclame vlakken verspreid over heel Nederland is Centercom een grote speler in het aanbod van A0 reclame op 2-signs, 3-signs en frames. De reclamevlakken van Centercom bieden een hoog bereik en een interessante spreiding.

www.centercom.nl

Lees ook:

Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker

01-07-2025 | 09:28:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector

The Family lanceert buitenreclamecampagne voor Dappr

30-06-2025 | 12:13:00
De campagne speelt in op het maatschappelijke probleem dat kinderen steeds minder buiten spelen.

Adform lanceert visuele DOOH-planner

26-06-2025 | 10:51:20
Nederland is een van de eerste vijftien landen waar adverteerders Digital-Out-of-Home (DOOH)-campagnes direct kunnen plannen, targeten en optimaliseren binnen een omnichannel platform.

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.