Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt beleggerscampagne BridgeFund

­­Nadat fintech BridgeFund en het bureau Ceci n’est pas un bureau twee maanden geleden een EFFIE in ontvangst mochten nemen voor hun campagne over zakelijk lenen, is er deze week ook een campagne gestart die zich richt op beleggers. In deze campagne worden mensen die een ton of meer te beleggen hebben opgeroepen om dat geld niet op de bank te laten staan. 

BridgeFund

BridgeFund is een slim platform dat een brug slaat tussen de financiële behoeften van ondernemers en beleggers, zonder tussenkomst van een bank. Met een vaste rente tot 5,25 procent worden beleggers blij en ondernemers die geld weer aan het werk kunnen zetten, ook. De campagne wordt gevoerd in FD, NRC en Quote, op radio en online.  

Credits:

Opdrachtgever: Chris Onsman & Marjolijn Hoffmans, BridgeFund | Bureau: Ceci n’est pas un bureau | Art Direction: Jeroen van Zwam | Copy: Sikko Gerkema | Strategie: Gertjan Hafkamp | Project Management: Gonneke van Zutphen | Media: Constance Olde Meule, De Mediaboerderij

www.cecinestpasunbureau.nl

www.bridgefund.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20

13-06-2025 | 12:13:00
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity

13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor

[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA

13-06-2025 | 08:29:00
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda

Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie

12-06-2025 | 17:26:34
Sinds januari is het bureau verantwoordelijk voor strategie, contentcreatie en communitymanagement, met nadruk op TikTok.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.