[Case] De AI-gegenereerde digitale folder van De Reclamefabriek

Artificial Intelligence is het afgelopen jaar onmisbaar geworden. Het verandert de manier waarop bedrijven hun producten en diensten presenteren. Als folderspecialist nam De Reclamefabriek de proef op de som: kun je een AI-gegenereerde digitale folder creëren?

Bij De Reclamefabriek maken ze al dagelijks volop gebruik van diverse AI-toepassingen, of het nu gaat om programmeren, beeldbewerking of projectmanagement. Het doel is altijd om sneller en efficiënter te werken, zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

Marloes Posthuma, Managing Director bij De Reclamefabriek: “Met deze case bereiden we ons voor op de toekomst, waarin AI een onmisbaar onderdeel zal zijn in ons werk. Hoewel we al veel AI-toepassingen gebruiken, was het volledig vanuit niets genereren van beelden ook voor ons nieuw. Ook hier blijkt: als je een goede basis legt, wordt het uiteindelijk steeds eenvoudiger. Dit past perfect bij de filosofie van De Reclamefabriek: vooruitstrevend en efficiënt innoveren.”

Ontdek in de case hoe De Reclamefabriek AI heeft ingezet om een digitale BBQ-special te creëren, inclusief de uitdagingen die ze tegenkwamen en de oplossingen die ze hebben toegepast.

Bekijk hier de case

www.de-reclamefabriek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Account Manager

23-09-2025 | 08:40:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar Account Manager

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een E-commerce Administratief Medewerker

23-05-2025 | 09:45:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een E-commerce Administratief Medewerker

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Full-Stack Developer

12-05-2025 | 09:31:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Senior Full-Stack Developer

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Front-end Developer

30-04-2025 | 10:07:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Senior Front-end Developer

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Hoofd Account

25-03-2025 | 09:42:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Hoofd Account

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.