Cäsar en Envisia fuseren

Per 1 juli zijn Cäsar en Envisia gefuseerd. Daarmee zetten beide bedrijven een belangrijke stap om de marktpositie te verstevigen en uit te breiden. Partijen behouden voorlopig hun identiteit en zullen gezamenlijke initiatieven en opdrachten vanuit een nieuwe werkmaatschappij uitvoeren: The New Horizon.

Segmentatiespecialist

Cäsar is segmentatiespecialist. Aan de ene kant biedt het bureau een data- en segmentatieplatform waarmee campagne- en verzorgingsgebieden worden samengesteld. Aan deze gebieden kunnen gewenste mediumtypes worden gekoppeld zoals buitenreclame, huis-aan-huis verspreiding, huis-aan-huis bladen, online en social media. Anderzijds biedt Cäsar online tools aan, waaronder Profielshop en Selectieshop.

Op Profielshop.nl kan een bedrijf een profiel genereren van zijn klanten met als resultaat een heldere rapportage met alle belangrijke klantinzichten. Op Selectieshop.nl kan een bedrijf look-a-likes selecteren op basis van diverse doelgroepvariabelen, waaronder leeftijd en woonsituatie. Het bureau biedt tooling met het doel om klanten en doelgroepen, landelijk en lokaal, zo optimaal mogelijk te bereiken. Cäsar bedient voornamelijk mediabureaus, media-exploitanten en retailers.

Onderzoeksspecialist

Envisia is locatie onderzoeksspecialist. Het bedrijf biedt retailers, culturele instellingen en de non-profit markt de mogelijkheid marketing en sales effectiever in te zetten. Dat doet Envisia door inzichten te geven in klantenherkomst, omzetpotentie en doelgroepaanwezigheid rondom winkellocaties. Het bedrijf heeft een platform waarmee klanten dit soort inzichten kunnen tonen door middel van dashboardfunctionaliteiten.

Arthur Zwamborn, operationeel directeur bij Cäsar: “Met deze fusie zijn we in staat om meer data en functionaliteit te betrekken in onze propositie. Dat helpt ons om kritisch te zijn naar onze producten en deze nog gebruiksvriendelijker te maken voor onze klanten. In een tijd waarin data een steeds prominentere rol gaat spelen, kunnen wij volledige focus houden op het ter beschikking stellen van zoveel mogelijk kwalitatieve data. Hiermee zijn onze klanten in staat om segmentaties op niveau te kunnen blijven maken voor marketing- en campagne doeleinden.”

www.casar.nl

www.envisia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jumbo Retail Media sluit aan bij dataplatform Cäsar

20-10-2025 | 09:48:00
Daarmee is het volledige netwerk van Jumbo Retail Media vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Adswag en Cäsar bundelen krachten voor breder media-aanbod

07-10-2025 | 15:02:00
De samenwerking biedt planners en adverteerders toegang tot een breder scala aan beschikbare media

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek

20-08-2025 | 09:31:00
Peter Wybenga spreekt met Anoeshka Harpal, Senior Account Manager Retail Media en Partner bij Basic-Fit, en Arthur Zwamborn, Directeur bij The New Horizon

BOOH Media nu gekoppeld aan Cäsar-platform

26-05-2025 | 12:32:00
Het netwerk van BOOH Media is vanaf nu beschikbaar via het Dataloket in Cäsar. BOOH Media is een zelfstandig saleshuis in de out-of-home markt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cheil Benelux lead agency voor Nongshim

10-11-2025 | 12:06:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

BPD-campagne van The Family draait om luisteren

10-11-2025 | 11:36:40
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.

ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie

10-11-2025 | 09:11:15
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Stacey Rookhuizen: Trots op jarenlange samenwerking met de VVD

07-11-2025 | 21:52:00
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.